۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
۲ رکورد تاریخی جدید بورس تهران

بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه_ ششم اردیبهشت‌ماه_ موفق به ثبت دو کرود تاریخی جدید شد؛ عبور شاخص کل از مرز ۷۷۰ هزار واحد و افزایش ارزش کل بازار تا مرز ۲۹ میلیون میلیارد ریال.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه_ ششم اردیبهشت‌ماه_ با ثبت رکورد افزایش ۲۸ هزار و ۶۱۸ واحدی که رشد بیش از ۳.۵ درصدی شاخص به شمار می‌رود به ۷۷۰ هزار و ۵۴۹ واحد رسید.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس تهران می‌توان به افزایش ۹۸۷۱ واحدی شاخص هم وزن، ۷۶۲۳ واحدی شاخص بازار اول، ۶۲ هزار و ۵۴۵ واحدی شاخص بازار دوم، ۲۴ هزار و ۷۱۲ واحدی شاخص صنعت، ۹۵۲ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۱۰۰۴ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاه کرد.

همچنین حجم معاملات بورس تهران برابر با ۳۴۵۳ میلیون سهم بود که طی ۶۶۳ هزار و ۳۵۹ معامله و به ارزش بالغ بر ۵۱ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۶۱۵ میلیون ریال، داد و ستد شد.

ارزش کل بازار بورس نیز به ۲۸ میلیون و ۹۴۹ هزار و ۲۵۹ میلیارد ریال رسید و در آستانه ۲۹ میلیون میلیارد ریال قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات فوق، بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود موفق به ثبت دو رکورد تاریخی جدید شد. اولین رکورد مربوط به عدد شاخص کل است که برای اولین بار قبه ۷۷۰ هزار واحدی را به ثبت رساند و رکورد دوم ارزش کل بازار بورس است که در آستانه ۲۹ میلیون میلیارد ریال قرار گرفته است.

کد خبر 420612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.