سرپرست تیم استقلال: به دیاباته و ملیچ سند مالی داده نشد

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید سند واریز پول از طرف باشگاه به دیاباته و میلیچ داده نشده است.

به گزارش ایمنا، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره در جمع خبرنگاران گفت: جلسه‌ای با ادامه تمرینات داشتیم و داریم بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم. من الان دارم به مجموعه انقلاب می‌روم تا کارهای لازم و مربوط به این زمین را انجام دهیم. صحبت های دیگری هم داشتیم که طی هفته آینده نتیجه آن مشخص خواهد شد.

او درباره وضعیت نامساعد مجموعه ورزشی انقلاب گفت: به خاطر شرایط کرونا وضعیت زمین انقلاب این‌طور شده است و پیمانکار زمین هم به خاطر شیوع ویروس کرونا به آنجا سر نزده است. الان داریم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم که بتوانیم کیفیت این چمن را به حالت قبلی برگردانیم. 

او درباره حکم کمیته انضباطی فرشید اسماعیلی توسط باشگاه خاطرنشان کرد: فرشید یا هر بازیکن استقلال، نیت پاک و ساده ای دارند اما شرایط احساسی و پرداخت نشدن مطالبات باعث میشود یک سری صحبت هایی به میان بیاید. به نظر من این اتفاقات باید در خانواده حل شود و من باید با فرشید صحبت کنم و او هم قطعا میداند قصدش اهانت به باشگاه نیست.

رمضانی درباره عدم پرداختی بازیکنان خارجی استقلال همچون میلیچ و دیاباته اظهار کرد: سندی از طرف باشگاه به دیاباته و میلیچ نداده‌اند. دوستی قرار بوده این کار را انجام بدهد اما میلیچ و دیاباته بازیکنان با شخصیتی هستند و از مشکلات باشگاه باخبر هستند و اگر قرار باشد پولی پرداخت شود، به همه پرداخت خواهدشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا اختلافی میان کادر فنی و کادر مدیریتی وجود دارد گفت: ما همه یک تیم هستیم. فرشید تحت فشار صحبت هایی کرده است و فکر نمی کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

رمضانی درباره اینکه آیا فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند دیداری با یکدیگر دارند؟ اظهار کرد: این دو نفر باهم دیدار خواهند داشت. در حال حاضر تلفنی با یکدیگر در ارتباط هستند و اگر لازم باشد همدیگر را می بینند.

او در پایان گفت: امیدوارم شرایط مملکت ما خوب بشود و از این مریضی دور شویم. به نظر من زمانی باید مسابقات آغاز شود که جان کسی در خطر نباشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 420606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.