نام‌گذاری میدان تازه تاسیس فیض‌‎آباد به نام "حافظان سلامت"

شهردار فیض‌آباد گفت: بر اساس پیشنهاد شهرداری فیض‌آباد و موافقت اعضای شورای شهر مقرر شد؛ به عنوان اولین شهر در استان، میدان تازه تاسیس این شهر به نام "حافظان سلامت" نام‌گذاری می‌شود.

به گزارش ایمنا، جواد جعفری اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش آمده و با توجه به این‌که در حال حاضر کادر درمان کشور و شهرستان به عنوان حافظان سلامت در صف مقدم مقابله و مبارزه با این پدیده، ایثارگرانه جان‌فشانی می‎کنند، به همین علت برای ارج نهادن به جامعه بهداشتی و درمانی و برای تقدیر از زحمات این عزیزان پیشنهاد گردید، به عنوان اولین شهر استان میدان تازه احداث شده ابتدای بولوار معلم به نام "حافظان سلامت" نام‌گذاری شود که مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در میان هیاهوی شیوع ویروس کرونا، پرستاران و کادر پزشکی و درمانی به عنوان پیشگامان و مبارزان خط مقدم مقابله با این بیماری، با جان‌فشانی خود از سلامت هم‌وطنان پاسداری می‎کنند.

شهردار فیض‌آباد عنوان کرد: مجاهدت این افراد جلوه‎های زیبایی از ایثار را به نمایش گذاشته است، امیدواریم این اقدام ذره‎ای از جان‌فشانی‎ها و زحمات پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان را جبران نماید.

جعفری اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در اثر شیوع ویروس کرونا و بر اساس پیشنهاد شهرداری فیض‎آباد و تصویب شورای شهر ضمن اینکه اجاره تمام مستاجران مغازه‌های این شهرداری در مدت زمان تعطیلی درصد قابل توجهی کاهش یافته است، با سه ماه تاخیر دریافت خواهد شد.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر فیض‎آباد در راستای ایجاد آرامش و امنیت در سطح شهرستان و رفع دغدغه و نگرانی کسبه و بازاریان که با کاهش فروش مواجه شده‎اند طرح کاهش اجاره در ماه‎های اسفند، فروردین‎ و اردیبهشت‎ماه را اجرا کرده است.

شهردار فیض‎آباد یادآور شد: بیش از ۱۴ باب مغازه در مجتمع بزرگ شهرداری با نام امام علی(ع) و سطح شهر در اجاره هستند که مصوبه کاهش اجاره این مغازه‎ها تنظیم و به امضای شورای اسلامی شهر فیض‎آباد رسیده است.

جعفری خاطرنشان کرد: بر اساس وظایف مدیریت شهری و مصوبه شورای سلامت شهرستان فیض‎آباد، از همان روزهای ابتدای اسفندماه، محلول پاشی سطح معابر زیر نظر کارشناسان بهداشت محیط آغاز شد.

وی افزود: جزء اولین شهرها در استان بودیم که محلول پاشی معابر را با کمک کشاورزان، خیران و مسئولان شهرستان آغاز نمودیم و همچنان هر روز تمامی اماکن عمومی، سرویس‎های بهداشتی، پارک‌ها و... محلول پاشی می‏‌شوند.

شهردار فیض‌آباد اضافه کرد: در راستای کمک‌رسانی به شهروندان کارگاه تولید ماسک زیر نظر شهرداری و تحت نظارت حوزه بهداشت و درمان راه‎اندازی شد و در فروردین‎ماه نیز بیش از ۱۰ هزار ماسک تولید و توزیع شد.

جعفری گفت: در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در بحران شیوع ویروس کرونا با کمک خیران و همکاری ستاد مردمی مقابله با کرونا و شورای سلامت شهرستان هر روز بسته‎های معیشتی و لوازم بهداشتی مورد نیاز بین خانواده‎های تحت پوشش و نیازمند توزیع شده و همچنان این اقدام ادامه دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 420603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.