۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
طراحی مجموعه ۱۰۰ درصد پایدار  روسی

معماران دانمارکی در رقابتی بین‌المللی که بین بسیاری از معماران سراسر جهان برگزار شد بهترین طرح را برای احداث یک مدرسه مدیریت ارائه دادند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدرسه مدیریت فوق که در شهری ساحلی در اطراف مسکو بنا خواهد شد قرار است از چهار ناحیه مختلف یعنی مرکز یادگیری، پارک عمومی، آبشار و یک پارک باستان‌شناسی تشکیل شود. این مرکز آموزشی در منطقه ساحلی شهر Solnechnogorsk، بنا خواهد شد و با الهام از محیط اطراف خود مملو از عناصر طبیعی خواهد بود. معماران در نظر دارند سالن‌های کنفرانس متعدد، یک کتابخانه، یک باغ زمستانی، کلاس‌های درس و آپارتمان‌هایی در زیر یک سقف چوبی را در مدرسه مدیریت روسیه بنا کنند. شکل پیچیده این مدرسه به گونه‌ای طراحی شده است که ضمن فراهم آوردن امکان استفاده بهینه از فضا، کارشناسان، معلمان و مهمانان را با هم مرتبط می‌کند.

ساختمان اصلی مرکز آموزش مدیریت روسیه یادآور مکان‌های گردهمایی یونان باستان است که فضاهای عمومی مرکزی شهر را شکل می‌داد. این ساختمان که عاری از هر گونه راهرو یا پلکان خواهد بود، ساختمان‌های آموزشی را به هم مرتبط خواهد کرد که این ساختمان‌ها فرآیند یادگیری به روش‌های جدید برای تسلط بر مطالب درسی، افزایش توانایی دانشجویان برای برقراری ارتباط اجتماعی و تنوع را تسهیل می‌کند. در واقع، معماران بیش از هر چیز دیگر بر احداث یک مرکز گردهمایی برای افزایش تعاملات بین دانشجویان، کارکنان، استادان و بازدیدکنندگان تمرکز کرده‌اند.

پارک عمومی مرکز آموزش مدیریت روسیه در یک جنگل سبز و وسیع محصور خواهد شد و مکان‌های عمومی زیادی نظیر مسیرهای دوچرخه‌سواری، جاده‌هایی برای پیاده‌روی و زمین‌های ورزشی را برای انجام فعالیت‌های بیرونی در بر خواهد گرفت. معماران با الهام از محیط اطراف این مرکز تلاش کرده‌اند تمام اصول پایداری را برای آن حفظ کنند؛ به همین منظور، چوب به عنوان ماده اصلی سازنده مرکز آموزش مدیریت به کار برده خواهد شد. علاوه بر این، معماران در نظر دارند به طور کامل از شیشه برای نمای ساختمان‌های این مرکز بهره گیرند تا از این طریق نور طبیعی به فضاهای داخلی هدایت شود و در نتیجه مصرف انرژی شهری در آن حداقل خواهد بود.

کد خبر 420602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.