اختصاص ۳۴۷ میلیارد ریال به آسفالت معابر خرمشهر

شهردار خرمشهر از اجرای چهار پروژه عمرانی در حوزه آسفالت و بهسازی معابر با اعتباری بیش از ۳۴۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا، داود دارابی اظهار کرد: بهبود وضع آسفالت معابر همواره یکی از دغدغه‌های شهروندان و مدیریت شهری بوده است؛ بنابراین چهار پروژه کلان و شاخص در این بخش با مجموع اعتبار بیش از ۳۴۷ میلیارد ریال تعریف شد که پس از تکمیل فرآیند قانونی و انجام مناقصات، عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی افزود: آگهی‌های مناقصه برای شناسایی پیمانکار در نوبت اول انجام شده و در هفته آتی نوبت دوم نیز انجام خواهد شد.

شهردار خرمشهر گفت: این پروژه‌ها شامل پروژه زیرسازی و آسفالت قسمتی از معابر کوی بهروز، کوی ایثار و زهیریه با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و انجام همین عملیات در بخش‌هایی از معابر کوی بوستان، بلوار یادمان‌ها، منازل دادگستری، سی متری اروند، کوی معین و کوی مبارز با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال است.

دارابی افزود: زیرسازی و آسفالت و محوطه سازی منطقه طویجات (جاده نظامی) با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال و پروژه بهسازی و تکمیل معابر کوی طالقانی و ۹۰ هکتاری با اعتباری بالغ بر ۲۱۴ میلیارد ریال دو پروژه دیگر آماده اجراست.

وی با بیان اینکه رویکرد شهرداری خرمشهر در سال ۹۹ حرکت خرمشهر در مسیر توسعه و با نگاه خاص به مناطق کم برخوردار است، افزود: ارائه خدمات عمرانی در مناطقی کم برخوردار و همچنین در سایر محلات نیازمند اقدامات عمرانی رویکرد شهرداری در سال ۹۹ است که بخش عمده‌ای از محلات خرمشهر در این پروژه‌ها برای آسفالت معابر پیش بینی شده است.

شهردار خرمشهر ابراز امیدواری کرد: در سال ۹۹ سرانه خدمات عمرانی خرمشهر افزایش یابد که بتوان رضایت بیشتر شهروندان را جلب کرد.

منبع: مهر

کد خبر 420593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.