آسفالت ۶۹۰ هزار مترمربع از معابر کاشان

معاون عمرانی شهردار کاشان از آسفالت بیش از ۶۹۰ هزار مترمربع از معابر کاشان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، بهروز گرانمایه با اشاره به اینکه بیش از ۶۵ هزار تن آسفالت برای معابر کاشان استفاده شده است، اظهار کرد: بیشترین میزان آسفالت معابر کاشان در دو ماه پایانی سال ۹۸ اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در بهمن و اسفندماه حدود ۲۴ هزار تن آسفالت برای معابر کاشان به کار برده شده است، عنوان کرد: در مجموع بیش از ۶۹۰ هزار متر مربع از معابر کاشان در سال گذشته آسفالت شده است.

معاون عمرانی شهردار کاشان با اشاره به آسفالت معابر در مناطق مختلف شهری کاشان تصریح کرد: در مناطق دو، سه و پنج شهری کاشان بیشترین حجم آسفالت انجام شده است.

گرانمایه با بیان اینکه در منطقه پنج شهری بیش از ۲۱ هزار و ۶۴ تن آسفالت برای معابر این منطقه استفاده شده است، خاطرنشان کرد: برای مناطق دو و سه شهری نیز به ترتیب حدود ۲۱ و ۱۴ هزار تن آسفالت در سال گذشته استفاده شده است.

وی گفت: منطقه یک شهر کاشان بیش از سه هزار تن و منطقه چهار نیز بیش از شش هزار تن آسفالت برای معابر خود استفاده کرده‌اند.

معاون عمرانی شهردار کاشان سهم آسفالت مکانیزه را بیش از ۴۴ هزار و ۴۵۰ تن در آسفالت معابر کاشان در سال گذشته دانست و اضافه کرد: بیش از ۲۰ هزار و ۶۰۰ تن نیز آسفالت به صورت دستی در مناطق پنج گانه شهر کاشان در سال ۹۸ استفاده شده است.

گرانمایه با اشاره به نوسان قیمت قیر و همچنین مشکلات اقتصادی در سال گذشته افزود: با وجود تمام مشکلات معاونت عمرانی شهرداری کاشان سعی کرده است با نیازسنجی درست پروژه‌های خود را به نحو احسن انجام دهد.

منبع: مهر

کد خبر 420579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.