صادقیان: مردم بازخورد تصمیمات دولت را در زندگی خود نمی‌بینند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مسئولان نسبت به روز های آغازین شیوع کرونا در کشور، از گرفتن تصمیمات ناهماهنگ در دستگاه های مختلف پر هیز می کنند، اما همچنان شاهد هستیم که مردم باز خورد اظهارات و تصمیمات دولت را در زندگی خود نمی بینند.

رضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون نحوه عملکرد دولت در دوران شیوع کرونا اظهار کرد: کارکرد دولت در دو هفته اخیر نشان می دهد مسئولان نسبت به روزهای آغازین شیوع کرونا در کشور، از گرفتن تصمیمات ناهماهنگ در دستگاه های مختلف پرهیز می‌کنند، اما همچنان شاهد هستیم که مردم باز خورد اظهارات و تصمیمات دولت را در زندگی خود نمی بینند. در این باره می توان به پرداخت وام یک میلیون تومانی یا سبد معیشتی به نیازمندان و همینطور بیمه بیکاری برای کارکنانی که از کرونا آسیب دیده اند اشاره کرد که هنوز به صورت درست اجرا نشده اما تبلیغات رسانه ای آن گسترده بوده است.

وی افزود: نه تنها دولت تدبیر و امید بلکه هر دولت دیگری چه اصلاح طلب و چه اصولگرا سرکار بود، بازهم چنین مشکلاتی وجود داشت؛ زیرا به دلیل بزرگ بودن ساختار دولت، اجرای اکثر تصمیم ها چرخه ای طولانی را پشت سر گذاشته و هزینه بر خواهد بود و از همین رو با زمان بازخوانی جامعه از این تصمیمات فاصله دارد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از این وضعیت، کوچک کردن ساختار دولت است. 

کد خبر 420577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.