افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس در برخوار

مدیر عامل سازمان حمل و نقل جمعی شهرداری های شهرستان برخوار از افزایش ۲۵ درصدی کرایه اتوبوس و ۲۰ درصدی کرایه تاکسی در این شهر خبر داد.

محمد علی تبریزیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای طرح ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی سازمان حمل و نقل جمعی شهرداری‌های شهرستان برخوار از سوم اسفند آغاز شد و در ابتدا اتوبوس‌ها روزانه در دو نوبت صبح و عصر ضد عفونی می‌شد و از ۱۵ اسفند به سه مرحله افزایش یافت و دو مرتبه صبح و عصر در داخل شهر و یک مرتبه ظهر در ایستگاه باقوشخانه اصفهان انجام می‌شد.

وی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی برخوار با ۴۵ اتوبوس ،۹۴ تاکسی شهری و بین شهری، سه دستگاه مینی بوس و ۵۴ دفتر آژانس تلفنی با ۷۵۰ خودرو تا پایان اسفند با تمام ظرفیت و رعایت اصول بهداشتی و ضد عفونی به شهروندان خدمات دهی کردند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل جمعی شهرداری‌های شهرستان برخوار افزود: با آغاز سال جدید و دستور ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا سرویس دهی اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در شهرستان متوقف و فقط تعدادی از آژانس‌ها و برخی تاکسی‌های شهری با ضد عفونی روزانه فعالیت کردند.

تبریزیان تصریح کرد: از ۱۶ فروردین کلیه خطوط اتوبوس شهرستان شامل هفت خط دولت‌آباد، حبیب‌آباد، کمشچه، خورزوق، دستگرد، شاپورآباد و سین به اصفهان و بالعکس با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و با ۷۰ درصد ظرفیت فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: در طرح فاصله‌گذاری اتوبوس‌ها با رعایت و نظارت فاصله‌گذاری و تاکسی‌ها با حداکثر سه مسافر فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل جمعی شهرداری‌های شهرستان برخوار اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون برای ضد عفونی تاکسی‌ها مواد ضد عفونی و ماسک در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

تبریزیان تصریح کرد: تمامی دستور العمل‌های ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا به رانندگان در اسرع وقت ابلاغ می‌شود و روزانه بر رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌ها نظارت می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر روزانه از ساعت ۰۵.۴۵ دقیقه تا ۰۶.۰۵ دقیقه حرکت اتوبوس‌ها از هفت خط شهری به ترمینال باقوشخانه و بابل دشت اصفهان آغاز و تا ساعت ۲۰.۴۵ دقیقه ادامه دارد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل جمعی شهرداری‌های شهرستان برخوار از افزایش ۲۵ درصدی کرایه اتوبوس‌ها و ۲۰ درصدی تاکسی‌ها در این شهر خبر داد و عنوان کرد: کرایه اتوبوس از دولت‌آباد به اصفهان به یک‌هزار و ۳۵۰ تومان و با تاکسی به چهار هزار تومان رسید و با توجه به اینکه تمامی اتوبوس‌ها به کارت خوان مجهز است افرادی که بخواهند پول نقدی بدهند باید در اتوبوس‌ها مبلغ دو هزار تومان پرداخت کنند.

تبریزیان افزود: تمامی اتوبوس‌های برخوار مجهز به جی پی اس شد و رفت و آمد و توقف آنها مشخص است و بر آن نظارت می‌شود.

وی اظهار کرد: با هماهنگی شهرداری دولت‌آباد تمامی ایستگاه‌های اتوبوس، کانکس‌ها و نیمکت‌های موجود در طول مسیر ضد عفونی می‌شود.

کد خبر 420576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.