موزیک ویدیوی سریال "هم گناه" منتشر شد

مصطفی کیایی خبر از انتشار موزیک ویدیو سریال "هم گناه" داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "هم گناه" اولین تجربه کارگردانی مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است که با ترکیب بازی ستاره های سینما همچون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هنگامه قاضیانی و همچنین داستان جذاب و پر کشش و کارگردانی استاندارد، توانسته است میزان بالایی از رضایت مخاطبان را به دست آورد. حالا مصطفی کیایی، کارگردان این مجموعه در صفحه شخصی خود از انتشار موزیک ویدیوی سریال هم گناه خبر داده است.

مصطفی کیایی، در اینستاگرام خود با انتشار موزیک ویدیوی سریال هم گناه آورده است: "سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی، در آستانه انتشار قسمت نهم توانسته است بر اساس آرا مخاطبان سرویس های وی او دی، از لحاظ رضایت مندی در قدر سریال های شبکه نمایش خانگی با کسب آرا ۹۳ درصد قرار بگیرد. این سریال به قلم محسن کیایی و علی کوچکی است که در روزهای دوشنبه از فیلیمو و نماوا پخش می شود. همچنین این سریال به صورت فیزیکی توسط هنر اول منتشر می شود.

موسیقی تیتراژ پایانی هم گناه با صدای علیرضا قربانی و ترانه حسین غیاثی و آهنگسازی علیرضا افکاری ، همزمان با پخش این سریال در نمایش خانگی منتشر شده بود. تدوین این موزیک ویدیو را محمد واحد انجام داده است."

کد خبر 420574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.