«شکوفه‌ها» روی آنتن شبکه یزد می‌رود

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: برنامه تلویزیونی شکوفه ها ویژه کودکان و نوجوانان و با هدف آموزش های شهروندی از شبکه یزد تولید و پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ عباس ملازینلی در حاشیه بازدید از مراحل ساخت برنامه شکوفه ها اظهار کرد: کودکان و نوجوانان در ارتباط با مباحث فرهنگی و آموزشی مهمترین قشری هستند که باید به آنها توجه شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، حمایت از برنامه های فرهنگی و آموزشی که در حوزه کودکان و نوجوانان تولید می شود یکی از برنامه هایی است که سازمان فرهنگی تعریف کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تاکید کرد: ویژه برنامه شکوفه ها یکی از این فعالیت های هنری و فرهنگی است که برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان تولید شده است.

وی با اشاره به رویکرد و موضوع این برنامه گفت: هدف این برنامه ارائه آموزش های شهروندی، فرهنگی و اجتماعی و به صورت ویژه آموزش های دینی و معنوی در ماه رمضان و برای کودکان و نوجوانان است.

ملازینلی با بیان اینکه این برنامه در قالب شعر، طنز و فعالیت های هنری و خلاقانه تولید می‌شود، گفت: زمان پخش آن هر روز ماه مبارک رمضان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری و صدا و سیمای مرکز یزد تولید شده و روی آنتن می رود.

کد خبر 420569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.