ضدعفونی هدفمند معابر سطح شهر شیراز براساس پروتکل

شهردار شیراز با اشاره به ضدعفونی هدفمند معابر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی مستمر معابر سطح شهر کردیم، اما امروز بر مبنای پروتکل اعلام شده ضدعفونی هدفمند انجام می‌دهیم.

به گزارش ایمنا، حیدر اسکندرپور ادامه داد: در طرح ضدعفونی هدفمند، مکان‌هایی که امکان آلودگی بالایی دارند، مانند اطراف بیمارستان‌ها ضدعفونی می‌شوند.

وی با اشاره به تعطیلی حمل و نقل عمومی اظهار کرد: با شیوع و افزایش آمار کرونا در شیراز، حمل و نقل عمومی را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده‌ایم و این تعطیلی‌ها می‌تواند باعث کاهش ۲۶ درصد شیوع بیماری شود.

شهردار شیراز در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد: در زمینه اجرای این طرح مسئولیت و اختیاری نداریم، اما نگران افزایش شیوع بیماری هستیم.

وی تاکید کرد: متأسفانه اجرای این طرح توسط شهروندان رعایت نمی‌شود این موضوع باعث نگرانی است و ادامه این شرایط ممکن است روزها و هفته‌های آینده شرایطی سختی را در شیراز پیش رو به وجود آورد.

اسکندرپور با اشاره به بحث‌های حمایتی برای افراد بی خانمان تصریح کرد: توسط اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی برای این افراد اقلام بهداشتی مانند ماسک، ژل ضدعفونی و… همچنین روزانه ۵۰۰ پرس غذا فراهم می‌شود.

کد خبر 420512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.