اختصاص تسهیلات بانکی ویژه به بهره برداران و شرکت‌های حمل و نقل

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آغاز اعطای تسهیلات بانکی ویژه و بسته های معیشتی به بهره برداران و شرکت های حمل و نقل درونشهری تحت نظارت خبر داد.

به گزارش ایمنا، ایمان غنی زاده با اعلام این خبر، گفت: در پی شیوع بیماری کرونا و پیرو مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه از اواخر اسفند گذشته و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها از جمله ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در راستای حمایت از بهره برداران و شرکت های حمل و نقل بخش خصوصی تحت نظارت اقدام به اعطای تسهیلات ویژه بانکی با معرفی به بانک شهر می کند.

وی ادامه داد: بر این اساس بهره برداران و شرکت های حمل و نقل درونشهری تحت نظارت شرکت واحد می توانند برای هر اتوبوس مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات از بانک شهر دریافت کنند.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه عنوان کرد: اقدامات اولیه برای پرداخت تسهیلات بانکی برای بهره برداران و شرکت های حمل و نقل بخش خصوصی تحت نظارت انجام شده و این عزیزان می توانند از امروز پنجشنبه در ساعات اداری جهت ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده به حوزه خصوصی سازی این شرکت مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه  در خصوص تحویل بسته های معیشتی نیز گفت: با همکاری و مساعدت شهرداری تبریز، در روزهای آتی بسته های معیشتی غذایی به ارزش تقریبی پنج میلیون ریال برای هریک از بهره برداران و شرکت های حمل و نقل درونشهری تحت نظارت با احتساب تعداد اتوبوس تامین و تحویل داده خواهد شد تا بدین ترتیب بخشی از مشکلات دست اندرکاران این حوزه رفع شود.

کد خبر 420509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.