گذری بر محتمل‌ترین نقل و انتقالات فوتبال جهان

همیشه با نزدیک شدن به تابستان، صدر اخبار فوتبالی جهان به نقل و انتقالات باشگاه ها اختصاص می یابد و در این روزهای کرونایی، حتی خبرهای مخابره شده بیش از گذشته هستند. ‌

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در روزهای کرونایی و تعطیلی رقابت های فوتبالی، بیش از همه خبرهایی در رابطه با نقل و انتقالات شنیده می شود. البته که بسیاری از خبرها اساس محکمی ندارد و بیشتر در جهت سرگرم کردن مخاطبان هستند. در این فرصت می خواهیم تعدادی از خبرهای مهم نقل و انتقالاتی که این روزها در رسانه ها داغ شده اند را بررسی کنیم.

پل پوگبا

واقعیت مسئله این است که هیچ چیز درباره آینده هافبک فرانسوی منچستریونایتد مشخص نیست. پوگبا مدت هاست که در منچستر احساس خوبی ندارد و خبرهای فراوانی هر سال درباره او شنیده می شود. بسیاری از خبرها نیز به تمایلات دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید برای جذب این بازیکن مربوط هستند.

به گفته نشریه اکیپ فرانسه، احتمالاً زین الدین زیدان امسال تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن پوگبا می کند. این بازیکن چند سالی است که در رادار زیدان قرار دارد و خبرها حاکی از آن است که در بازه نقل و انتقالاتی پیش رو، وی یکی از اهداف اصلی مربی فرانسوی رئال است.

همچنین علاقه رئال به جذب بازیکن جوان تیم رِن فرانسه یعنی کاماوینگا نیز بر کسی پوشیده نیست، ولی با این حال بسیاری اعتقاد دارند که انتخاب اول زیدان برای تیمش پوگبا خواهد بود.

نشریه هایی مانند اسپورت مدیاست و توتو اسپورت نیز در خبرهای خود اضافه شدن اینتر و پی اس جی را به جمع مشتریان پوگبا اعلام کرده اند.

فن د بیک

دو سال پیش، آژاکس آمستردام با نمایشی خیره کننده در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا توجه همه را به خود جلب کرد. در راس آن بازی های تماشایی، بازیکنانی مثل ماتیاس دلیخت و دی یونگ قرار داشتند. البته که این دو بازیکن بلافاصله در تابستان بعد تیم های آینده خود را شناختند و آژاکس دو تن از مهره های بسیار تاثیرگذار خود را از دست داد.

اما نمی توان بازی های خوب آژاکس در آن زمان را صرفاً به دلیخت و دی یونگ نسبت داد و بازیکنان دیگری مثل فن د بیک، نرس، حکیم زیش و دوشان تادیچ نیز بسیار خوب عمل کردند. بازیکنانی که البته در این تیم باقی ماندند و تنها جدایی حکیم زیاش از این تیم قطعی شده است.

کالچو مرکاتو تایید کرده است که در صورت ناموفق بودن پروژه بازگشت پوگبا به یوونتوس، فن د بیک جدی ترین مهره جایگزین برای بیانکونری محسوب می شود. البته باشگاه های منچستر و رئال مادرید نیز در تلاش هستند تا نظر این بازیکن را جلب کنند، اما به نظر می رسد با حضور دلیخت در یووه، فن د بیک تمایلی بیشتری برای رفتن به ایتالیا داشته باشد.

نگاهی کوتاه به چند خبر دیگر

قرارداد ویلیان در آینده نزدیک با چلسی به اتمام می رسد و با توجه به تمدید نشدن آن، اسپورت ادعا کرده است که لیورپول جدی ترین مشتری وی خواهد بود.

تئو هرناندز از جمله معدود بازیکنان درخشان این روزهای میلان است. توتو اسپورت خبر داده است که باشگاه پاریس سن ژرمن برای این بازیکن فرانسوی دست به کار می شود و در صورت صحت این خبر، نمی توان رفتن تئو به کشورش را دور از دسترس دانست.

باشگاه های پی اس جی، منچستر یونایتد و رئال مادرید به جذب کالیدو کولیبالی علاقه مند هستند. به نظر می رسد که گزینه جانشین ناپولی برای کولیبالی، مدافع فرانسوی بارسلونا یعنی ساموئل اومتیتی است.

برخی از رسانه ها در خبرهای خود به یک جابه جایی میان بارسا و یوونتوس اشاره کرده اند. گفته می شود که میرالم پیانیچ قرار است با آرتور ملو تعویض شده تا بازیکن برزیلی بارسا، فوتبال خود را در ایتالیا ادامه دهد.

به گفته اکیپ فرانسه، پیوستن ام باپه به رئال در فصل جاری منتفی است و احتمالاً سال آینده فوق ستاره پی اس جی این تیم را ترک کند.

کد خبر 420504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.