قرارداد ژنرال مبلغی نزدیک به هشت میلیارد تومان

مدیرعامل سابق سپاهان مدعی شده است مبلغ قرارداد قلعه نویی مبلغی نزدیک هشت میلیارد تومان است.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ششم اردیبهشت‌ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید:

"خبر ورزشی" با عنوان "سند جعلی فرستادید یعنی کلاهبرداری" به دلخوری بزرگ دیاباته از مدیران باشگاه استقلال پرداخت، دلخوری که دلیل آن ادعای باشگاه مبنی بر پرداخت مبلغی به دیاباته بوده است و حالا موجب شده است مهاجم سنگالی موفق آبی‌ها فعلا پاسخ مدیران این تیم را ندهد.

"گل" با عنوان"هشت میلیارد نمی‌شود" به اظهارات مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان پرداخت که به افشای حدود قرارداد امیر قلعه نویی دست زده است، عددی که اگر درست باشد او را در کنار یحیی گرانترین مربیان ایرانی تاریخ لیگ برتر لقب می‌دهد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "دربی جعل و زیرآبی رفتن" به سبک کاری دوره جدید مدیریتی باشگاه استقلال و پرسپولیس پرداخت، جایی که هر روز اخبار منفی از مدیریت این دو باشگاه از سعادتمند و رسول پناه خواهد رسید.

"خراسان ورزشی" با عنوان "کرونا برگ برنده سرخ‌ها" فسخ قرارداد پرسپولیس با کارگزار این باشگاه را امری مثبت دانست و مدعی شده است تعطیلی لیگ بر اثر کرونا و فسخ این همکاری به سود سرخ‌ها شده است.

"پیروزی" با عنوان"کوچ خشونت از سکوها به اینستاگرام" به خشونت اینستاگرامی هواداران فوتبال پرداخت، جایی که بر هر بهانه طرفداران تیم یا اشخاص مختلف علیه دیگری به فحاشی می‌پردازند.

کد خبر 420499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.