فعالیت یکسره بازارهای کوثر در ماه رمضان

معاون بهره‌برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان ساعات کار بازارهای روز کوثر به صورت یکسره از ساعت هشت صبح تا ۲۲ شب است، گفت: توسط تیم‌های بازرسی نظارت‌های پیوسته‌ای جهت اطمینان از خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به همشهریان سازمان انجام می‌شود.

حسین هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمام بازارهای روز کوثر اصفهان در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان با تامین سبد کالای خانوار سعی کرده محصولات با کیفیت مطلوب را عرضه کند.

وی با اشاره به استقبال از طرح‌های فروش اقلام و کالاهای مصرفی و مواد پروتئینی، افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های کوثر فروش برخی از اقلام و کالاها به صورت ویژه و با تخفیف مناسب ارائه می‌شود که بر اساس تقاضای شهروندان هر منطقه، کالاها و اقلام ارائه شده متفاوت است.

معاون بهره‌برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان ساعات کار بازارهای روز کوثر به صورت یکسره از ساعت هشت صبح تا ۲۲ شب است، تصریح کرد: پیش بینی‌های لازم جهت تامین همه مایحتاج شهروندان در بازارهای کوثر انجام شده است.

وی تاکید کرد: بازارهای روز کوثر در حد توان سعی کرده رضایت مشتریان خود را حاصل و اجناس مرغوب و با کیفیت و ارزان‌تر از سایر فروشگاه های مشابه را به همشهریان عرضه کند؛ به همین منظور نظارت‌های پیوسته‌ای جهت اطمینان از خدمت‌رسانی مطلوب تر به همشهریان توسط تیم‌های بازرسی سازمان انجام می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا همه بازارهای روز کوثر با اهتمام ویژه‌ای نسبت به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مورد درخواست شهروندان از جمله پد الکل، دستکش، مواد ضدعفونی کننده، ژل شست و شوی دست و ماسک داشتند تا  این اقلام در دسترس مشتریان قرار ‌گیرد.

وی به تجربه موفق عرضه مایحتاج عمومی شهروندان به صورت غیرحضوری از طریق سامانه تلفنی۳۵۵۳ اشاره کرد و گفت: این سامانه در راستای حفظ سلامتی شهروندان و لزوم قرنطینه خانگی با توجه به شیوع ویروس کرونا از یک ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و خدمات آن با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان مواجه شده است.

معاون بهره‌برداری سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در تمامی بازارهای روز کوثر اقداماتی از قبیل تب‌سنجی، ضدعفونی‌کردن دست‌های مشتریان، تحویل ماسک و دستکش و همچنین هشدارهای مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع به منظور حفظ سلامت و اطمینان خاطر مشتریان به صورت مستمر و روزانه در حال انجام است.

وی از شهروندان خواست برای ارائه هر چه بهتر خدمات و فروش کالاهای مورد نیاز نظرات، انتقادات و شکایات خود را از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان به  شماره ۳۰۰۰۱۳۹۰۹۰ ارسال و یا از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۶۸۴۴۰۸ اعلام کنند.

کد خبر 420497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.