"ردمی K30i"  چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

شرکت زیر مجموعه شیائومی به زودی از گوشی هوشمند "ردمی K30 i" رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدتی پیش تصاویر گوشی ردمی K30  منتشر شد؛ به نظر می‌رسد این گوشی دارای دوربین چهارگانه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه باشد. اخیرا نیز رندرهایی از گوشی 5G ارزان قیمت ردمی K30i منتشر شده است که در آن‌ شاهد دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی تکی هستیم.

به احتمال زیاد دو سنسور دیگر دوربین این گوشی، سنسورهای فوق عریض و ماکرو است. هنوز مشخص نیست که دوربین سلفی این گوشی همانند مدل K30 دارای سنسور ۲۰ مگاپیکسلی باشد. تصاویر منتشر شده جدید نشان می‌دهد نمایشگر این گوشی برای میزبانی دوربین سلفی، از یک حفره پانچ شده کمک می‌گیرد. به طور کلی می‌توان گفت که گوشی ردمی K30i دو دوربین کمتر از  نسخه K30 دارد.

ردمی برای تولید این گوشی هوشمند از پنل LCD استفاده کرده است. سنسور اثر انگشت آن نیز در قسمت کنار بدنه قرار دارد و با دکمه پاور ادغام شده است. دکمه‌های تنظیم صدا نیز در سمت راست این گوشی قرار دارد. به گفته بعضی منابع معتبر، گوشی ردمی K30i مجهز به تراشه اسنپدراگون 765G است. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند اولین محصول در بازارهای جهانی خواهد بود که با پایین‌ترین قیمت، فناوری 5G را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شرکت ردمی اعلام کرده است که گوشی K30i با قیمت پایه ۲۵۵ دلار در اواخر ماه آوریل وارد بازار خواهد شد؛ هنوز مشخص نیست این گوشی در چه رنگ‌هایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 420452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.