۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
ظهور زباله گردهای جدید در فصل کرونا

در این بسته خبری از افتتاح پارک بانوان گلپایگان تا راه اندازی کتابخانه دیجیتال شهرداری خرمشهر و به کارگیری کارگران سرگذر در پروژه‌های شهری مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

نقش شهرداری شیراز در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا

برای مقابله با کروناویروس نقش معاونت حمل و نقل شهرداری شیراز در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بسیار اهمیت دارد.

تامین امنیت شغلی ۳۰۰ کارگر فضای سبز شهرداری بجنورد

هادی زارعی، شهردار بجنورد گفت: با توجه به وعده داده شده، ۳۰۰ نفر از کارگران فضای سبز این نهاد که دارای سابقه بالای خدمت هستند، قرارداد بلندمدت کاری بسته شد.

ظهور زباله گردهای جدید در فصل کرونا

سید مالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از فعالیت زباله گردهای جدید در پی افزایش حجم زباله‌ها و توقف فعالیت پیمانکاران شهرداری برای تفکیک زباله از مخازن خبر داد.

ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان دست یافتنی است

رسول موسایی، قائم مقام شهردار تبریز با بیان این‌که هوشمندسازی شهر یکی از اولویت‌های شهرداری تبریز است، گفت: ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان شعاری دست یافتنی است که با یک عزم جدی، این موضوع به راحتی حاصل می‌شود.

به کارگیری کارگران سرگذر در پروژه‌های شهری

مهدی یعقوبی، معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: تمامی مناطق و حوزه‌های شهرداری باید نیروی کارگری روزمزد خود را از بین کارگران سر گذر تامین کنند.

راه اندازی کتابخانه دیجیتال شهرداری خرمشهر

داود دارابی، شهردار خرمشهر گفت: با استفاده از ظرفیت سایت شهرداری خرمشهر امکان دسترسی شهروندان به کتابخانه دیجیتال فراهم شد.

اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در شهر اردیموسی سرعین

به مناسبت روز زمین پاک طرح تفکیک زباله از مبداء در شهر اردیموسی ‌ به همت شورای شهر، شهرداری و محیط زیست شهرستان سرعین آغاز شد.

وقوع ۵۱ مورد آتش سوزی در اراک

مسعود آقا زیارتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: ۵۱ مورد آتش سوزی طی فروردین ماه سال جاری در شهر اراک رخ داده است.

کودک شیرازی برنده جایزه ویژه سازمان " شهرداران برای صلح" شد

سازمان جهانی شهرداران صلح، در مسابقه بین المللی نقاشی «شهر دوستدار صلح» اثر ارسالی از سوی شهرداری شیراز را که متعلق به کودک ۱۰ ساله شیرازی است، به عنوان رتبه اول رده سنی ۶ تا ۱۰ سال و برنده جایزه ویژه رییس سازمان شهرداران صلح انتخاب کرد.

افتتاح پارک بانوان گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان از احداث پارک بانوان این شهر خبر داد.

کد خبر 420432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.