نوسان ۳۰ درجه‌ای دما در استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید امروز جمعه پدیده غالب بسیاری از مناطق این استان است.

حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از تداوم ناپایداری های جوی در استان اصفهان تا روز دوشنبه - هشتم اردیبهشت ماه- خبر داد و اظهار کرد: افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پدیده غالب بسیاری از مناطق استان در این مدت خواهد بود.

وی با اشاره به وقوع بارش های رگباری در نیمه غربی اصفهان، افزود: روز یکشنبه وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در بیشتر مناطق به ویژه غرب استان اصفهان پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا دو درجه افزایش می یابد، تصریح کرد: چوپانان با دمای ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

علی عسگریان گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

وی اضافه کرد: بیشترین بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب از نطنز با میانگین ۳.۴ میلی متر و اردستان با میانگین ۱.۳ میلی متر گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای هشدار داد: وزش باد شدید و توفان لحظه ای روز یکشنبه -هفتم اردیبهشت ماه- نواحی شرق، جنوب، شمال و همچنین همه مناطق بادخیز استان را دربرمی گیرد، از این رو احتمال شکستن درختان فرسوده و کهنسال، آسیب به تاسیسات شهری، کاهش دید افقی به دلیل خیزش گرد و خاک محلی و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی این مناطق وجود دارد. ‌

کد خبر 420417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.