۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
نمایشگاه مجازی نقاشی نوروز

مدیر نگارخانه سیتی سنتر اصفهان گفت: برای حفظ روحیه عمومی و هدر نرفتن تلاش هنرمندان همچنین ارائه خدمات نمایشگاهی و کمک به تحقق شعار "در خانه می‌مانیم"، نمایشگاه نقاشی نوروز را مجازی برگزار کردیم.

سعید کیارسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره نمایشگاه نقاشی نوروزی نگارخانه مجموعه سیتی سنتر اصفهان که مجازی برگزار شد،‌ اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص ماه‌های اخیر و دوران قرنطینه در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، نگارخانه اصفهان سیتی سنتر  برای حفظ روحیه عمومی و هدر نرفتن تلاش هنرمندان که در ماه‌های منتهی به نوروز زمان زیادی جهت تکمیل آثار خود برای برگزاری نمایشگاه نقاشی نوروز صرف کرده بودند و نیز ارائه خدمات نمایشگاهی و کمک تحقق به شعار "در خانه می‌مانیم"، اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام نمود.

مدیر نگارخانه سیتی سنتر اصفهان گفت: در این نمایشگاه تعداد ۳۸ اثر از ۱۲ هنرمند در تکنیک‌های رنگ روغن، آبرنگ، اکرولیک، مداد رنگ، خراش روی فلز، پاستل و سیاه قلم به نمایش درآمد که با بازدید حدودا شش هزار نفری همراه شد و در طول این رویداد پیام های مثبت زیادی از مخاطبین و هنرمندان دریافت شد که باعث افتخار وخوشحالی ما شد.

کیارسی تصریح کرد: این نمایشگاه کمک شایانی به مخاطبین برای تشویق به خانه نشینی داشت تا در کنار همیاری ملی برای خارج نشدن از خانه بتوانند از این تور مجازی گالری گردی استفاده برده و لحظاتی را به دور از اخبار خسته کننده‌ بیماری به زیبایی های زندگی بپردازند.

گفتنی است که هنرمندانی چون نیلوفر غنی، مهشید اسماعیلی فر، افسانه نجفی، مریم زمانی، زهرا بهشتی، اردلان احمدی، مرحمت روغنی، مریم بهبهانی، نرگس شاه محمدی، مریم پورنائب زاده و محمدحسین اسحاقی آثار خود را برای ارائه در این گالری مجازی ارائه کردند. بنابراعلام کیارسی با توجه به استقبال خوب از این گالری مجازی،‌ نگارخانه سیتی سنتر در صدد برنامه ریزی برای برگزاری یک نمایشگاه در سطح هنرمندان کل کشور است. علاقه مندان برای تماشای این آثار هنری می توانند به صفحه نگارخانه اصفهان سیتی سنتر به آدرس isfahancitycenter.artgallery@ مراجعه کنند. 

کد خبر 420405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.