نهمین هفته توسل خانگی همراه با پخش زنده در شاهین شهر برگزار می شود

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: نهمین برنامه زنده توسل خانگی ساعت ۱۹ امروز از امامزاده قاسم علیه السلام در مورچه خورت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، حجت الاسلام مهدی قربانی اظهار کرد: در روزهایی که جامعه نیاز به آرامش‌ و توسل به اهلبیت علیهم السلام دارد و به نقش دعا و توسل در دفع بلایا تاکید شده این هفته توسل خانگی در شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار می شود.

وی گفت: برنامه‌های توسل خانگی همراه با پخش زنده از شبکه اصفهان با رویکرد امید بخشی و آرامش ‌بخشی به جامعه برپا می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شاهین شهر و میمه تصریح کرد: در راستای جلوگیری از انتشار این ویروس و اجرای طرح زیارت از راه دور، همشهریان می توانند نهمین مجموعه برنامه تلویزیونی توسل خانگی را که در قالب زنده از شبکه اصفهان و صفحه حسینیه مجازی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان پخش می شود را مشاهده کنند.

وی گفت: برنامه های توسل خانگی سازمان اوقاف همراه با سخنرانی شخصیت ‌های دینی و واعظین نام آشنای استان با موضوع نقش توسل و دعا در دفع بلاها و گرفتاری‌ها با محوریت دعا، معنویت و آرامش بخشی از یاد خدا برگزار می شود.

حجت الاسلام قربانی افزود: فعالیت حضوری هیئت های مذهبی و اماکن مقدسه به جهت پیشگیری از بیماری کرونا به حالت تعلیق درآمده است و برنامه توسل خانگی با ارتباط ‌های مستقیم از اماکن و بقاع مقدسه استان جهت بهره‌مندی از فضاهای تعاملی به صورت زیارت مجازی پخش می شود.

وی گفت: این هفته برنامه توسل خانگی با سخنرانی حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر و مدیحه سرایی محمود طالبی امروز جمعه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۹ از امامزاده قاسم (علیه السلام) مورچه خورت بدون حضور مستمع و به صورت زنده از شبکه اصفهان و همزمان در لایو اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان پخش می شود.

کد خبر 420402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.