۱۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان تحت درمان هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: یک هزار و ۸۹ بیمار حاد تنفسی کرونا از اسفند ماه تا کنون در منطقه کاشان مثبت اعلام شده است و ۱۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران‌وبیدگل بستری و تحت درمان هستند.

سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه تاکنون دو هزار و ۳۶۹ بیمار حاد تنفسی کرونا از دو بیمارستان بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران‌وبیدگل ترخیص شده‌اند، اظهار کرد: ۱۲۰بیمار حاد تنفسی کرونا بستری و تحت درمان هستند.
وی با اشاره به اینکه نتیجه آزمایش بیماران مشکوک تاکنون یک هزار و ۹۸ نفر مثبت بوده است، ادامه داد: جواب آزمایش ۸۱۶ نفر هم منفی اعلام شده است.

وی افزود: متاسفانه بیماری کرونا در کاشان و آران ‌و بیدگل همچنان در مرحله اپیدمیک است و باید مسائل بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی از طرف مردم، به طور جدی رعایت شود، امیدواریم مردم این مسئله را جدی بگیرند و همچنان همکاری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تقدیر از پرسنل زحمتکش و ایثارگر بیمارستان‌ها در این شرایط حساس از تداوم آموزش‌های عمومی به مردم دو شهرستان کاشان و آران‌ و بیدگل خبر داد و تصریح کرد: همکاران ما هم با استفاده از روش‌های مستقیم و غیر مستقیم، الکترونیکی، تلفنی و حضوری، پیگیری‌های لازم را در جمعیت حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در دستور کار و در حال اجرا دارند و تاکنون بیش از ۲۰ هزار و ۱۷۷ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 420378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.