اظهارنظر وزیر علوم در خصوص زمان بازگشایی دانشگاه‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری با تاکید بر این که بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است گفت: امیدوار هستیم شرایط به گونه‌ای باشد که ما بتوانیم دانشجویان خود را در فضای دانشگاهی به صورت حضوری بپذیریم.

به گزارش ایمنا، منصور غلامی با اشاره به آخرین تصمیم وزارت علوم، برای بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای نیمسال جاری تحصیلی اظهار کرد: همان طور که از همان اول اشاره شد آغاز آموزش حضوری دانشگاه‌ها در نیمسال جاری تحصیلی منوط به تایید و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

وی ادامه داد: در واقع این مجموعه وزارت بهداشت است که به لحاظ اپیدمیولوژی تعیین می‌کنند که آیا شرایط به گونه‌ای است که بشود فضاهای عمومی مثل خوابگاه‌های دانشجویی را بازگشایی کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری تصریح کرد: اینکه بتوانیم کلاس‌های آموزش حضوری دانشجویان در دانشگاه‌ها را برای ترم جاری بازگشایی کنیم نمی‌توانیم اکنون تصمیم بگیریم، باید منتظر تایید و تصمیم ستاد باشیم.

غلامی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم شرایط بهداشتی و کنترل بیماری در کشور به گونه‌ای باشد که ما بتوانیم هرچه زودتر دانشجویان خود را در کنار خودمان در فضاهای دانشگاهی و مراکز آموزش عالی داشته باشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 420367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.