هافبک اتلتیکو علاقه ای به حضور در آرسنال ندارد

نمایندگان توماس پارتی اعلام کرده اند که علی رغم شایعات منتشر شده، این بازیکن از حضور در اتلتیکو خوشحال است و تمایلی به حضور در آرسنال ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل انگلیس، نمایندگان توماس پارتی هافبک اتلتیکو مادرید اعلام کرده اند که این بازیکن هیچ تمایلی به حضور در آرسنال ندارد و پیوستن وی به جمع توپچی های لندن کاملاً خلاف واقعیت است.

پیش از این پدر این بازیکن در مصاحبه ای اعلام کرده بود: من در صحبت هایی که با پسرم داشتم متوجه شدم که شایعات پیوستن وی به آرسنال صحیح است و همه چیز به توافق دو باشگاه بستگی دارد. اگر اتلتیکو مبلغ زیادی درخواست نکند، آرسنال پارتی را جذب می کند.

پدر پارتی همچنین گفته بود که از بازی پسرش در تیم آرسنال بسیار خوشنود خواهد شد: اگر او به آرسنال بپیوندد، طرفداران زیادی در غنا خواهد داشت چراکه آرسنال در این کشور تیم محبوبی است. خوشحال می شوم اگر پسرم بپذیرد که به آرسنال برود. همه چیز به این بستگی دارد که اتلتیکو اجازه خروج را به او بدهد.

این مصاحبه باعث شد تا شایعات و صحبت ها پیرامون پیوستن هافبک غنایی اتلتیکو به آرسنال بیشتر شنیده شود، اما به تازگی در جدیدترین مصاحبه نمایندگان پارتی با مارکا، پیوستن این بازیکن به آرسنال کاملاً تکذیب شده است.

به هر حال اگر باشگاه انگلیسی مایل به جذب پارتی باشد، می تواند با پرداخت بندآزادسازی 50 میلیونی وی، مسئله توافق با اتلتیکو مادرید را حل کند. شایعات درباره پیوستن این بازیکن به آرسنال فقط به هفته های اخیر مربوط نمی شود و حتی در بازه نقل و انتقالاتی تابستانی سال گذشته نیز صحبت ها حاکی از علاقه آرسنال به جذب او بود.

هرچند از سوی دیگر، منابع نزدیک به باشگاه اتلتیکو خبر داده اند که این باشگاه نگرانی در رابطه با تداوم حضور پارتی در این تیم ندارد و خود او نیز مایل به ماندن در مادرید است.

با توجه به وضعیت نامشخص ژاکا و توریرا در آرسنال، محتمل است که قرمزپوشان لندن در بازه نقل و انتقالاتی پیش رو یک بازیکن میانی را جذب کند.

کد خبر 420366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.