۲۰ هزار دانش‌آموز کرجی به آموزش آنلاین دسترسی ندارند

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهردار کرج گفت ۲۰ هزار دانش‌آموز در این کلانشهر به آموزش‌های آنلاین دسترسی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن زارع در نشست خبری که عصر امروز (پنجشنبه) در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج برگزار شد، از راه‌اندازی پویش "حمایت مردمی، وقت همدلی" در کرج خبر داد و اظهار کرد: خانواده های ناتوان و معلولان برای دریافت کمک می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و نیاز های خود را مطرح کنند.

وی افزود: برای مطرح کردن این پویش در جامعه، در فضای مجازی صفحه ویژه‌ای ایجاد شده است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهردار کرج با اشاره به برقراری ۲۶۰ مورد تماس تلفنی از سوی خانواده‌های کم‌بضاعت با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج، گفت: از این میان ۱۴۰ مورد نیازمند شناسایی شد که توسط موسسات خیریه از آنها حمایت شد.

زارع اضافه کرد: پس از تماس تلفنی خانواده‌های نیازمند با سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج، خدمات مورد نیاز به آنها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و آموزش‌ها، عنوان کرد: کرج در حدود ۴۵۰ هزار دانش‌آموز دارد که به صورت مجازی آموزش‌ها را دنبال می‌کنند؛ اما حدود ۲۰ هزار نفر از این دانش‌آموزان امکان استفاده از فضای مجازی را ندارند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهردار کرج تاکید کرد: با توجه به اینکه برخی دانش‌آموزان کرجی امکان استفاده از فضای مجازی را ندارند، یکی از مرکز نیکوکاری، کمک‌هایی از جمله فراهم کردن گوشی‌های هوشمند برای استفاده آنان از فضای مجازی و برخورداری از آموزش‌های آنلاین تهیه کرده است.

زارع خاطرنشان کرد: از ششم اردیبهشت بنرهای اطلاع‌رسانی پویش حمایت مردمی شهر نصب می‌شود؛ امیدواریم بتوانیم این پویش را به طور فراگیر اطلاع‌رسانی و اجرا کنیم.

کد خبر 420356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.