حضور گردشگران در باغبادران همچنان ممنوع است

شهردار باغبادران از ادامه ممنوعیت تردد افراد بومی غیر ساکن و حضور گردشگران در این شهر خبر داد.

حجت‌الله امینی باغبادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیرو تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد استانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس، محدودیت‌ه تردد خودروهای غیر بومی و غیر ساکن در شهر باغبادران همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه انجام تمامی فعالیت‌های گردشگری در شهر باغبادران به دلیل اینکه این شهر ساحلی به عنوان مرکزی پر خطر شناخته می‌شود در شرایط فعلی ممنوع است، شهروندان، ویلاداران و کلیددارن مجاز به اجاره دادن خانه‌مسافر، ویلا و اماکن اقامتی و تفریحی به گردشگران نیستند.

شهردار باغبادران با بیان اینکه ورود به پارک‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری این شهر نیز ممنوع است، تصریح کرد: شهروندان به این مسئله توجه داشته باشند که توقف در حاشیه رودخانه، پارک‌ها و فضای سبز شهر همچنان ممنوع بوده است.

امینی تاکید کرد: از همه هموطنان درخواست می‌کنیم در روزهای پایانی هفته شهر باغبادران را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند، زیرا حفظ امنیت و سلامت شهروندان در الویت فعالیت‌های مدیریت شهری قرار دارد و این مسئله قابل مسامحه نیست.

کد خبر 420350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.