اجرایی شدن پروژه مانیتورینگ ایستگاه انتقال پساب فیزادان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: هدف از اجرای پروژه مانیتورینگ ایستگاه انتقال پساب فیزادان استفاده بهینه از تاسیسات و افزایش راندمان این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری با حضور در محل پروژه مانیتورینگ خط انتقال پساب شرق اصفهان، اظهار کرد: تبدیل نظارت دستی و کنترل حضوری به نظارت خودکار و برنامه پذیر مدیریت مصرف انرژی از دیگر اهداف این پروژه است و با اجرایی شدن پروژه مانیتورینگ  نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران حوزه بهره‌بردار بخوبی امکانپذیر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سیستم جامع مانیتورینگ و کنترل از راه دور تاسیسات و تجهیزات شهری دربرگیرنده نقاط کنترلی موجود در سطح شهر است و به منظور دریافت اطلاعات از این نقاط و ارسال آن به مرکز فعالیت می‌کند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: ارسال فرامین از مرکز کنترل به نقاط مذکور جهت تحقق شرح نیازمندی ها در سند پروژه است که می توان با نصب و راه اندازی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مبتنی بر استانداردهای لازم، کل شبکه خدمات را همزمان از راه دور و با تعداد محدودی اپراتور با دقت کافی مشاهده و کنترل کرد.

وی همچنین از اتصال پست ۸۰۰ کیلو وات این ایستگاه به شبکه توزیع برق خبر داد و افزود: ظرفیت این پست ضمن پوشش تمامی نیاز های الکتریکی خط انتقال شرق، برای توسعه سال های آینده نیز در نظر گرفته شده است.

کد خبر 420318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.