۱۰ هزار بسته معیشتی توسط نیروی دریایی سپاه توزیع می ‌شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط رزمندگان و فرماندهان نیروی دریایی سپاه تهیه و در دو مرحله تا پایان ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان شهرهای محل استقرار این نیرو توزیع خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، نیروی دریایی سپاه رزمایش همدلی و کمک مومنانه را با آماده سازی ۱۰ هزار بسته معیشتی و اعطای بخش عمده ای از آن برای کمک به محرومین کشور آغاز کرد.

دریادار علیرضا تنگسیری  در این مراسم  گفت: با فرمان رهبر معظم انقلاب و دستور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، رزمندگان و خیرین این نیرو  با برگزاری رزمایش مواسات و همدلی به ویژه در ایامی که کشور دچار بیماری ویروس منحوس کرونا است، تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی را تهیه و در بین نیازمندان شهرهای تهران، شیراز، رشت، ساری، چابهار، جاسک، بندرعباس، بندر لنگه، عسلویه، بوشهر و ماهشهر توزیع خواهند کرد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، خواهران بیت‌الزهرای سراسر نیروی دریایی سپاه تلاش کردند نیازمندی بهداشتی کارکنان بیمارستان ها وخانواده ها و بخشی از نیاز مردم شهرستان های محل استقرار این نیرو را برطرف کنند که به عنوان نمونه می توان به راه اندازی و برپایی کارگاه تولید ماسک در نیروی دریایی سپاه به شکل خودجوش اشاره کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل رزمایش همدلی و مواسات، نیروی دریایی سپاه اقدام به تشکیل قرارگاه مرکزی رزمایش همدلی و کمک مومنانه در محل ستاد این نیرو در بندرعباس کرد که این قرارگاه در کشور ۱۲ زیر مجموعه و قرارگاه فرعی دارد که در استان‌های هرمزگان، بوشهر، فارس، تهران، گیلان، مازندران و سیستان و بلوچستان هرکدام یک قرارگاه مستقر شده است.

تنگسیری افزود: مجموع کمک‌های نیروی دریایی سپاه تاکنون بیش از هشت هزار بسته معیشتی بوده و به حول و قوه الهی این بسته ها تا پایان ماه مبارک رمضان در ۲ مرحله به ۱۰ هزار عدد خواهد رسید.

وی گفت: تمام تلاش رزمندگان و فرماندهان  این نیرو با تأسی از سیره ائمه معصومین (ع) حفظ شأن و کرامت نیازمندان است و همه عوامل، دقت لازم را در این امرخواهند داشت که البته گزارش چنین اقداماتی با هدف تشویق سایر افراد جامعه و کارکنان به این امر خیر و خداپسندانه صورت می گیرد. در کنار مردم به خصوص محرومین جامعه هستیم و تمام تلاش خود را برای کمک و همکاری با آنها به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 420283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.