۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
افتتاح چند پروژه شهری در گلپایگان

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان از افتتاح و راه‌اندازی پارک بانوان، پارک شهید خرازی، فاز اول کارخانه بازیافت و یک زمین تنیس در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، حسین زاهدی در مراسم کلنگ‌زنی پارکینگ طبقاتی بازار شهر گلپایگان، اظهار کرد: پارک بانوان شهر گلپایگان در زمینی به مساحت ۲۸ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

وی افزود: ساختمان موتوری شهرداری گلپایگان در زمینی به متراژ دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و احداث یک سوله به متراژ  ۶۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان با بیان اینکه پارک خرازی شهر گلپایگان در متراژ دو هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال افتتاح شد، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی دفع آب‌های سطحی در خیابان‌های مرکزی شهر گلپایگان و ذخیره آب برای آبیاری فضای سبز شهری بود که پروژه‌های آن اجرایی شد.

زاهدی با اشاره به راه‌اندازی  فاز نخست کارخانه بازیافت شهر گلپایگان، گفت: زمین تنیس پارک ساحلی شهر گلپایگان به متراژ ۶۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال راه‌اندازی شد.

کد خبر 420250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.