آشتی و بازگشت احتمالی عادل فردوسی پور به تلویزیون؟

روز گذشته در یکی از برنامه های صدا و سیما بازیگر تلویزیون از احتمال بازگشت عادل فردوسی پور سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف کرمی بازیگر سریال تلویزیونی "نون خ" که تبحر خاصی هم در تقلید صدا دارد، مهمان برنامه صبحی دیگر در شبکه آموزش سیما بود.

در بخشی از برنامه، مجری از این بازیگر می خواهد که صدای عادل فردوسی پور را تقلید کند، یوسف کرمی هم قبل از انجام این کار با حمایت جالب از مجری و گزارشگر سابق صدا و سیما عادل فردوسی پور، گفت: من در برنامه زنده اعلام می کنم با تمام احترامی که برای دوستان قائل هستم، اگر صد تا مجری و گزارشگر هم بکار گرفته شود، هیچکدام از آن‌ها عادل فردوسی پور نخواهد شد.

این بازیگر تلویزیون با بیان اینکه جای عادل خالی است، گفت: من فکر می کنم خبرهایی در راه است و به زودی فردوسی پور به تلویزیون باز خواهد گشت. البته کرمی این را هم اضافه کرد که این‌ها حس درونی من است که معمولا همیشه درست بوده است.

 از اواخر سال گذشته که نود و عادل فردوسی پور از شبکه سه کنار گذاشته شدند، مردم همیشه خواستار بازگشت او به تلویزیون بودند در حالی که این تهیه کننده همواره سعی کرده سکوت کند.

باید دید این صحبت‌های بازیگر تلویزیون بخاطر دیده شدن و مطرح شدن بیشتر با استفاده از نام عادل فردوسی پور است و این صحبت ها هم مانند شایعات قبلی تکذیب می شود؟ یا اینکه واقعا قرار است با صلح و دوستی مقدمات حضور عادل فردوسی پور در تلویزیون فراهم شود.

کد خبر 420244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.