تماس بیش از هفت هزار شهروند اصفهانی با اداره ۱۳۷

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، هفت هزار و ۹۶۹ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۷۵۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۳۴.۶ درصد، ۳۱۷ تماس معاونت عمران معادل ۳.۹ درصد و ۵۴ مورد نیز ترافیکی شامل ۰.۶درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۷۸۳ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ساخت و ساز غیرمجاز، رفع خطر درختان در حال سقوط، گزارش ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۴ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، هفت هزار و ۱۴۲ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته چهار هزار و ۶۶۰ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به زمکان فعالیت ایستگاه های بازیافت، شماره تلفن‌های مورد نیاز شهروندان، محدودیت های ترافیکی و اطلاع‌رسانی موارد بهداشتی را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 420240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.