افزایش سهم شهرداری‌ها از مالیات‌های محلی

در این بسته خبری از افزایش ۶۲ درصدی زباله‌های عفونی شهر سمنان تا درختکاری پنج هکتار از اراضی کشف رود مشهد و نوسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس در اراک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آتش سوزی در رشت با ۴ کشته و مصدوم

شهرام مومنی، معاون آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آتش‌سوزی شدید در سبزه‌میدان رشت یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

افزایش سهم شهرداری‌ها از مالیات‌های محلی

پیروز حناچی، شهردار تهران در صفحه توییتر خود اعلام کرد: سهم شهرداری‌ها از مالیات‌های محلی با تصویب مجلس شورای اسلامی افزایش یافت.

درختکاری پنج هکتار از اراضی کشف رود مشهد

مهدی یعقوبی، معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد گفت: در فروردین ماه امسال بیش از پنج هکتار از اراضی "کشف رود" در این شهرستان درختکاری شد.

افزایش ۶۲ درصدی زباله‌های عفونی شهر سمنان

حمیدرضا پیوندی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان گفت: پسماندهای عفونی شهر سمنان با شیوع کرونا با ۶۲ درصد افزایش به ۳۲ تُن و ۴۰۰ کیلوگرم در ماه رسید.

طرح برخورد با بساط گستران پیاده راه بوعلی همدان

محمد علی گلشن، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: طرح برخورد با بساط‌گستران و دستفروشان در قالب شب بازار پیاده راه بوعلی همدان اجرا شد.

نوسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس در اراک در سال جاری

حجت الله مرادی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: نوسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز شهری در شهر اراک طی سال جاری انجام می‌شود.

تلاش شهرداری قم برای آماده سازی پروژه ۴۸ هکتاری پردیسان

ابراهیم معتمدی، قائم مقام شهردار قم گفت: در حال حاضر با همه کمبودها و مشکلات از نظر محدودیت بودجه، تلاش شهرداری قم، آماده سازی به موقع ۴۸ هکتاری پردیسان است.

۵۰ درصد بودجه کلان شهرها درحوزه حمل و نقل و عمران مصرف می‌شود

مناف هاشمی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران با یادآوری مصرف بیش از ۵۰ درصد بودجه کلان شهرها در حوزه حمل و نقل و عمران، گفت: انتظار داریم پس از تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده منابع بیشتری به حوزه حمل و نقل اختصاص یابد.

آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل شهری مهاباد

شیرکو نورانی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: ناوگان حمل و نقل درون شهری مهاباد از امروز فعالیت خود را برای جابه جایی مسافران و با یک دوم ظرفیت آغاز کرده است.

تخصیص ۳۷۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد

عزیز فیلی، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۳۷۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان طی سال ۹۸ خبر داد.

کد خبر 420229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.