۵۰ تومانی‌ها را در جیبت بگذار آقای میناوند!

پست و استوری‌های جنجالی مهرداد میناوند، بازیکن روزهای نه چندان دور پرسپولیس نقل بحث‌های بین پرسپولیس با سایر تیم‌های پر طرفدار شده‌ است و به نظر می‌رسد اظهار نظرهای تند او پایانی نداشته‌ باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند سالی است عادت کرده‌ایم از هیچ اتفاق فوتبالی در حوالی پرسپولیس بدون اظهار نظرهای جنجالی مهرداد میناوند گذر نکنیم. مدافع چپ سال‌های نه چندان دور تیم ملی، این روزها گوشی خود را به دست گرفته و هیچ حرفی درباره‌ی باشگاه محبوبش را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

حرف‌ها و حاشیه‌های تمام نشدنی مهرداد میناوند که هر روز در پیج شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر می‌شود. پیجی که دیگر کمتر رنگ و بویی از لژیونر فوتبال ایران دارد و درست مثل صفحات هواداری با هر رویدادی اغراق‌آمیز و نسنجیده برخورد می‌کند. از ماجرای عرب و برانکو گرفته تا دعوای قلعه‌نویی و پیروانی، رد پای حضور حاشیه ‌آمیز میناوند هیچ کجا کم رنگ نشده‌ است.

روز گذشته نیز همانطور که انتظار می‌رفت، پیشکسوت جنجالی پرسپولیس نسبت به درگیری افشین پیروانی با سرمربی سپاهان بی‌تفاوت ننشست. در حالی که همه جا صحبت از شکایت قلعه‌ نویی از پیروانی بود، میناوند با انتشار عکسی از خودش با چک پول ۵۰ هزارتومانی در دست، نوشت:" به دوستانی که ما را تهدید به شکایت و دادگاه و پاسگاه می‌کنند می گوییم؛ آن دفعه آنهمه بگیر و ببند کردید تهش ختم شد به ۵۰ تومن!
ما تراول را از الان برایتان کنار گذاشتیم اما حرفهایمان را می‌زنیم."

کمی که بیشتر در این حرف مهرداد میناوند نظر کنید بعید است از خود نپرسید که آیا او از حکم نهایی دادرسی پرونده اطمینان دارد که این حرف را می‌زند؟ اصلا می‌داند که میان این دو چه گذشته‌ است؟ سوال‌هایی که نه تنها شما، بلکه احتمالا خود مهرداد میناوند هم پاسخ قطعی‌ برای آن‌ها ندارد.

 او صحبت‌هایش را تند و بی‌پرده روانه تیم‌های حریف و حتی پرسپولیسی‌های مخالفش می‌کند. او چندی پیش استوری‌ منتسب به خودش را تکذیب کرد که اگر اثبات می‌شد، به این راحتی‌ها از تبعاتش رهایی نمی‌یافت. استوری‌ که در آن درست شب پس از بازی اخیر پرسپولیس با سپاهان، توهین‌های عجیب و غریبی به مردم اصفهان شده‌ بود، اما توسط میناوند تکذیب شد تا او را در مخمصه‌ای جدید فرو نبرد.

با این وجود زبان آتشین میناوند، نام او را در پیج‌های طرفداری زنده نگاه داشته‌ است و باعث شده آویختن کفش‌ها، نتواند غبار فراموشی را بر پیراهنش بنشاند. حتی امسال به لطف‌ حمایت‌هایش از محمد حسن انصاری‌فرد، از سوی شرکت آتیه داده پرداز اسپانسر جدید تیم قرمزپوش پایتخت به عنوان کارگزار برند پرسپولیس معرفی شد و فعالیتش را در این باشگاه استارت زد.

با وجود تمام معروفیت و مسئولیتی که مهرداد میناوند به واسطه اقداماتش در فضای مجازی نصیبش شد، اما باید بداند آن‌ها را به قیمت از دست‌دادن چه دوران طلایی‌ به دست آورده‌ است.

دورانی که هم‌نسل‌های او به خوبی قدرش را دانسته‌اند و آرام آرام خود را برای حضور در قامت سرمربی بر نیمکت تیم‌های سابقشان آماده می‌کنند. افرادی نظیر وحید هاشمیان، هادی عقیلی، مهدی‌ مهدوی‌کیا و محرم نویدکیا که به دور از قیل و قال‌های مجازی خود را برای آغاز دوره سرنوشت ساز جدیدی در زندگی آماده می‌کنند.

غیر از این افراد شاید الهام بخش‌تر برای میناوند، اسطوره‌های باشگاه محبوبش باشند که او باید از آن‌ها بیاموزد که چگونه مسیر میان پیشکسوت بودن تا اسطوره شدن را پیموده‌اند. مثل کریم باقری که با چهره آرامش در کنار برانکو، کالدرون و یحیی گل‌محمدی دیده‌ شد، اما هیچگاه وسوسه نشستن بر نیمکت پرسپولیس یا تیم دیگری وسوسه‌اش نکرد تا سر بزنگاه هدایت سرخ‌های پایتخت را به دست بگیرد و تا آن زمان، در نقش مربی و یک رهبر چاره‌ساز روزهای دشوار تیم محبوبش باشد.

یا مثال دیگر علی کریمی است که رفتار این چند روزش به وضوح نشان داد چگونه جایگاه خود را در قلب‌های پرسپولیسی‌ها جاودان کرده‌ است. او با وجود تمام حملات خواننده زیرزمینی معروف و پدر آرات حسینی با سکوت از ورود به حاشیه گریخت و به آرات و پدرش نشان داد که قرار نیست تمام موفقیت‌ها در فضای مجازی به دست بیاید و بهتر است اینستاگرام را کنار گذاشته و به گود میدان بیاید.

درست همان چیزی که لازم است یک نفر برای مهرداد میناوند بازگو کند تا به جای صفحه اینستاگرام حرف‌های خود و تیمش را در مستطیل سبز بزند. بله وقت آن رسیده که میناوند ۵۰ تومانی‌ها را به جای تعارف به این و آن در جیب خود بگذارد و به جای خرج برای فتوشاپ و گذاشتن اسکانس در دستش، راه‌های بهتری را برای کمک به پرسپولیس امتحان کند!

کد خبر 420227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.