داگلاس: دیبالا قوی ترین هم تیمی من است

وینگر برزیلی تیم یوونتوس دیبالا را به عنوان قوی ترین هم تیمی خود معرفی کرد آن هم در حالی که کمتر کسی حدس میزد یک بازیکن یوونتوس کسی بغیر از رونالدو را به عنوان قوی ترین بازیکن تیم معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، داگلاس کاستا وینگر برزیلی تیم یوونتوس در تازه ترین صحبت های خود گفته که دیبالا قوی ترین هم تیمی اوست.

این بازیکن برزیلی در لایو اینستاگرام خود در پاسخ به سوال یک هوادار راجع به قوی ترین هم تیمیش گفت: قوی ترین هم تیمی من پائولینیو (دیبالا) است.

نکته جالب توجه این است که داگلاس کاستا، دیبالا را قوی تر از رونالدو، دیگر هم تیمی خود در نظر گرفته و این مسئله توجه عده ای از هواداران را جلب کرده است.

داگلاس در سال 2017 به صورت قرضی از بایرن مونیخ به یوونتوس پیوست و با دیبالا همبازی شد. این در حالی است که کریستیانو رونالدو سال گذشته از رئال مادرید به یوونتوس رفت.

در حال حاضر داگلاس کاستا در کشور برزیل در قرنطینه است و مهمترین دغدغه او، بازگشتن به ایتالیا است. پروازها به ایتالیا ممنوع شده اما برنامه ریزی ها حاکی از آن دارد که تمرینات باشگاه ها احتمالا از روز چهارم مه از سر گرفته خواهد شد.

وینگر برزیلی یوونتوس در خصوص از سرگیری تمرینات در یووه گفته است: امیدوارم هرچه زودتر به ایتالیا بازگردم. واقعا برای بازگشت لحظه شماری می کنم چون به جایی رسیدم که دیگر کاری برای انجام دادن در برزیل ندارم.

کد خبر 420201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.