سینا سرلک: جایزه من را به همایون شجریان و علیرضا قربانی دادند!

سینا سرلک مدعی شد درحالی که در دو دوره جشنواره سینمایی حافظ به او اعلام کرده بودند که برنده جایزه بهترین تیتراژ شده،‌ در لحظه پایانی برنده را تغییر و تندیس را به خواننده دیگری اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از جشنواره های سینمایی معتبر ایران که هر سال برگزار می شود جشن حافظ متعلق به مجله دنیای تصویر است. مجله دنیای تصویر نشریه‌ای است که از سال ۱۳۷۱ تأسیس شد و صاحب‌امتیاز، مدیرمسئول و سردبیر آن از نخستین شماره در بهمن ۱۳۷۱ تا شمارۀ ۲۷۲ در اسفند ۱۳۹۵، علی معلم بود. پس از درگذشت وی، امتیاز نشریه و مدیرمسئولی آن به امید معلم منتقل شد.

یکی از تندیس های این جشن "برگزیده بهترین تیتراژ سریال یا فیلم" است که در سال ۱۳۹۸ به علیرضا قربانی بای تیتراژ فیلم سینمایی "چهارراه استانبول" و در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۴ همایون شجریان برای فیلم های "رگ خواب" و "آرایش غلیظ" این جایزه را به خانه بردند.

اکنون سینا سرلک ادعا کرده که دو تندیس از این سه تندیس از آن او بوده و در لحظات آخر نام برنده تغییر کرده است. سرلک در پستی اینستاگرامی بخشی از پیام های خود با مرحوم علی معلم را منتشر کرده و نوشته است:  

"علی خانِ معلم عزیز و بزرگوار با قلبی بزرگ
روحتون شاد و یاد تو تا همیشه گرامی

در بین ما نیستین و جاتون بسیار خالیه. اما یقیناً روح بزرگتون آگاه هست که دو سال پشت سر هم چه رفتار عجیبی شد با من در جشن حافظ، که یقیناً و بدون شک اگر شما بودین اجازه نمیدادین تندیسی که متعلق به من بود رو به دیگران بدهند. به بهانه اول شدن و دریافت تندیس، من رو دعوت کردن به اون مراسم و دقیقه ۹۰ ورق برگشت و دو سال این اتفاق تکرار شد!!!

همون دو دفعه هم که به اون مراسم رفتم فقط و فقط به احترام شما بود و خانواده محترمتون و لطفی که به من داشتین.

علی اوجی که همیشه ادعا کرده رفیقِ منه!!! به من زنگ زد و گفت سینا جان کار شما (زیر سقف دودی) اول شده و سریع خودتو برسون به سالن برج میلاد. دوست من علیرضا امینی شاهد این موضوع هست و ما سریع راه افتادیم. ولی هفت دقیقه بعد زنگ زد و حرف رو عوض کرد و نتیجه عوض شد و گفتن چون در سالن نبودی جایزه به همایون شجریان تعلق گرفت!

در صورتی که همایون جان هم اون شب در سالن نبود و برادرش رایانِ عزیز تندیس رو به جای همایون دریافت کرده بود!

بعد از اون شب چند تماس با من گرفته شد (آذر معماریان عزیز همسر جناب معلم و امید معلم عزیز) برای دلجویی و این‌طور مسائل و گفتن سال بعد ۱۰۰ درصد نوبت شماست!
که سال بعد رسید و باز هم همین اتفاق افتاد و من دعوت شدم و یکی از دوستانم قسم خورد که لوح من رو در بک استیج دیده.

حتی دوستان عزیز من دکتر هومن عشقی و حمید علاءالدین شاهد این ماجرا بودن و هومن و حمید به قدری ناراحت شدن که از سالن رفتن بیرون و باز دقیقه ۹۰ ورق برگشت و تندیس رو در ژانر ما دادن به علیرضا قربانی عزیز.

همایون و علیرضا هر دو برای من عزیزن. همایون که همیشه برای من عزیزه و مثل یک برادر دوستش دارم و علیرضا قربانی هم سال‌هاست دوست بسیار خوب منه و مبارکشون باشه هر جایزه‌ای که تا به حال گرفتن.

اما این رفتار با من بسیار رفتار غیرحرفه‌ای و دور از معرفت بود! و بعد از این اتفاقات دیگه با خودم عهد بستم پا در هیچ مراسمی نزارم که این‌طور با من رفتار بشه!

این‌طور رفتارهای عجیب و غریب، تمام اعتماد من رو به همه چیز و همه کس از بین برده.

یقینا اون شخص یا اشخاصی که باعث این اتفاقات شدن، ۱۰۰ درصد انکار میکنن این موضوع رو. اما پیغام‌های این دوستان رو هم دارم که اگر لازم شد میذارم روی صفحه که ببینین که من جز حقیقت حرفی رو به زبان نمیارم. این رو بدونین که من تا به امروز با همه سختی‌ها جنگیدم به خاطر عشق و ارادت به هنر و شما دوستان و هوادارانِ عزیزم

یا حق"

کد خبر 420134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.