۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
آسفالت خیابان‌های زنجان

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان از ۸۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در ماه‌های آینده در شهر زنجان خبر داد.

به گزارش ایمنا، داوود نوری‌ترکمانی، اظهار کرد: شهروندان در رابطه با وضعیت آسفالت معابر اعتراض‌های زیادی داشتند که با برنامه‌ریزی به‌ عمل آمده انتظار داریم امسال حجم بالایی آسفالت‌ریزی در شهر را شاهد باشیم و قطعا این روند تا آخرین روز فصل کاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری برای آسفالت‌ریزی معابر هزینه بالایی تقبل خواهد کرد، افزود: به همین خاطر از همه دستگاه‌های خدمات‌رسان درخواست کرده‌ایم که در محل‌های اعلامی اگر برنامه حفاری دارند همگام با شهرداری کارهای خود را انجام دهند و پس از آن تاکید می‌کنیم به هیچ‌کدام از این شرکت‌ها اجازه حفاری نخواهیم داد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان با اشاره به اینکه با مدیریت همگام شهری می‌توانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم، تصریح‌ کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار داریم امسال با اولویت معابر اصلی شهر، ۸۰ هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شود.

نوری‌ترکمانی به ضرورت توجه به کیفیت آسفالت‌ریزی نیز اشاره کرد و گفت: تاکید داریم پیمانکارانی که موفق به عقد قرارداد با شهرداری می‌شوند با دقت و اقدام به آسفالت‌ریزی کرده و کیفیت را فدای سرعت نکنند و در این رابطه سخت‌گیری زیادی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه امسال عملیات آسفالت‌ریزی معابر آغاز خواهد شد، خاطرنشان‌ کرد: تاکنون ۶۰ درصد عملیات انتخاب پیمانکار انجام شده و سعی می‌کنیم امور را سرعت بخشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 420132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.