تکذیب نامه منتسب به حاتمی کیا

نامه منتسب به ابراهیم حاتمی کیا که در آن تماشای غیرقانونی فیلم خروج را "بدون مشکل" خوانده بود، تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکران مجازی فیلم سینمایی خروج در سرویس های "وی او دی" از روز اول حاشیه های زیادی داشت و بسیاری نگران انتشار نسخه قاچاق این فیلم بودند. در همان روز ابتدایی اکران نسخه قاچاق این فیلم در سایت های مختلف منتشر شد. برخی این اتفاق را در اولین تجربه اکران آنلاین فیلم در سینمای ایران طبیعی دانستند و برخی دیگر انتشار نسخه غیر قانونی را شکست "خروج" قلمداد کردند.

در این دو دستگی حاشیه های بسیاری اتفاق افتاد،‌ موافقان اکران آنلاین، جریانی که از اکران های مجازی ضرر خواهند دید را متهم به خبرسازی و حتی انتشار غیرقانونی "خروج" کردند. با آرام گرفتن این فضا بار دیگر انتشار یک نامه منتسب به حاتمی‌کیا حاشیه ساز شد. در روزهای گذشته نامه منتسب به ابراهیم حاتمی کیا،‌ کارگردان فیلم خروج منتشر شده که وی در آن نامه که در بالای آن سربرگ خانه هنرمندان دیده می‌شود نوشته: به افرادی که فیلم "خروج" را غیرقانونی دانلود و تماشا کردند و اکنون خود را سرزنش می کنند،‌ اعلام می‌کنم از نظر بنده این امر هیچ مشکلی ندارد!

در همان ابتدا از ادبیات عجیب این نامه می شد احتمال داد که جعلی است تا اینکه روابط عمومی فیلم "خروج" به شکل رسمی محتوای این نامه را تکذیب کرد و از مخاطبان خواست جدیدترین ساخته حاتمی کیا را قانونی ببینند.

کد خبر 420106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.