ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز تا اطلاع ثانوی تعطیل است

شهردار تبریز گفت: تا اطلاع ثانوی و بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز ، ناوگان حمل و نقل عمومی تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، در گفت وگویی اینترنتی اظهار کرد: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا مدیریت استان پیگیری این موضوع را آغاز کرده و تکالیف دستگاه‌ها مشخص شد که در این میان شهرداری تبریز نیز وظایف خود را در قالب پروتکل‌های ابلاغ شده انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در این میان برخی اقدامات نیز خارج از پروتکل و با ابداع و ابتکار نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز انجام یافت که از آن میان به راه اندازی تونل‌های ضدعفونی و مه پاش ها اشاره کرد.

شهردار تبریز افزود: خدمات دیگری همچون اطلاع رسانی صوتی از دیگر این مواردی بود که برای نخستین بار در تبریز اجرا یافت و پس از آن شهرهای دیگر نیز از این شیوه اطلاع رسانی برای کنترل شیوع ویروس کرونا استفاده کردند.

وی با اشاره به ضدعفونی مستمر نقاط مختلف سطح شهر تصریح کرد: در این اقدام علاوه بر شهرداری، تمام محلات همکاری کردند و اگر حضور همگانی نهادهایی مثل بسیج، ارتش، سپاه و مردم نبود، ضدعفونی تمام شهر از توان یک مجموعه خارج بود.

شهین باهر با بیان اینکه نخستین موج همراهی بین دستگاه‌ها در تبریز رخ داد، تاکید کرد: نخستین مانور ضدعفونی سطح شهر با همراهی نیروی هوایی، پدافند، پایگاه شکاری و ... در تبریز رخ داد و این همراهی باعث شد، همچنان تا امروز این اقدام تداوم یابد.

وی خاطرنشان کرد: مواد ضدعفونی توسط شهرداری تامین و از طریق نیروهای بسیجی و مردمی، در سطح شهر استفاده می شود.

شهردار تبریز با اشاره به دیگر اقدامات این مجموعه در مقابله با شیوع کرونا گفت: ضدعفونی تاکسی‌ها با رعایت پروتکل، ارائه آموزش های شهروندی از طریق فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی  و... از دیگر این موارد به شمار می‌رود.

وی با اشاره به زمان بازگشایی ناوگان حمل و نقل عمومی در تبریز اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی و بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز ، ناوگان حمل و نقل عمومی تعطیل خواهد بود.

کد خبر 420094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.