۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
نقش احزاب در دوران پسا کرونا چیست؟

یک فعال سیاسی اصلاح طلب و رئیس کمیته اطلاع رسانی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: موضوع سلامت و معیشت در دوران پساکرونا جز دغدغه های اصلی همه مردم جهان خواهد بود و احزاب برای ماندگاری و تاثیرگذاری باید در این زمینه ها فعالیت ملموسی داشته باشند.

مهدی بهروزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد نقش احزاب در دوران پسا کرونا اظهار کرد: دوران پسا کرونا در تمامی زمینه ها دوران متفاوتی خواهد بود. سبک زندگی شهروندان نیز در این دوران تغییر خواهد کرد و مردم باید بیش از گذشته به بهداشت فردی خود توجه کنند و به همین دلیل یکی از کارهایی که احزاب باید در این دوران انجام دهند پرداختن به حوزه سلامت و مسائل بهداشت عمومی است.

وی افزود: اگر احزاب می خواهند در دوران پسا کرونا در بهبود زندگی مردم تاثیر گذار باشند باید بدانند توجه صرف به مسائل سیاسی و اجتماعی اهمیت بسزایی ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: احزابی می توانند تاثیر گذاری خود را مانند دوران پیش از کرونا حفظ کنند که در زمینه فرهنگ سازی بهداشت عمومی و کمک رسانی شروع به فعالیت کرده و در این زمینه طرح و برنامه داشته باشند.

بهروزی با اشاره به نقش احزاب در کمک رسانی به آسیب دیدگان بیماری کرونا، تصریح کرد: احزاب باید برای چنین افرادی نیز طرح و برنامه داشته باشند. احزاب به کار سیاسی می پردازند که اثرگذار بوده و بتوانند در زندگی مردم تاثیر بگذارند و بر اساس این تاثیر پای در عرصه های انتخاباتی مختلف بگذارند. در دوران پسا کرونا احزاب باید در حوزه های بهداشتی و کمک به آسیب دیدگان کرونا فعالیت کنند تا همواره بتوانند تاثرگذاری خود بر مردم را حفظ کنند.

وی اظهار کرد: اینکه می گوییم احزاب باید در زمینه بهداشت فعالیت کنند به این معنی نیست که تنها به طرح دادن و نشست برگزار کردن بپردازند؛ بلکه باید در مناطق کم برخوردار حضور پیدا کنند به افرادی که در زمینه های معیشتی و بهداشتی دچار کمبود هستند کمک کنند؛ به افرادی که به دلیل کرونا دچار مشکلات اقتصادی شدند راه کار ارائه کنند و در زمینه توانمند کردن آنها گام بردارند و تاثیرات منفی کرونا در زندگی آنها را کم رنگ کنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان خاطرنشان کرد: موضوع سلامت و معیشت در دوران پساکرونا جز دغدغه های اصلی همه مردم جهان خواهد بود و احزاب برای ماندگاری و تاثیرگذاری باید در این زمینه ها فعالیت ملموسی داشته باشند.

کد خبر 420089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.