دردسر جدید بایرن مونیخ برای افزایش دستمزد

داوید آلابا از جمله بازیکنانی است که قرارداد وی در آینده نزدیک با بایرن به اتمام می رسد و تمایل او برای افزایش رقم دستمزدش، ممکن است باعث جدایی از وی از این تیم شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، طی چند سال باشگاه رئال مادرید به دنبال جذب مدافع کناری باشگاه بایرن مونیخ بوده است. داوید آلابا یکی از ستاره های باواریایی ها محسوب می شود و عملکرد او بارها نظر رئالی ها را به خود جلب کرده است.

با توجه به اینکه قرارداد آلابا در سال ۲۰۲۱ به پایان می رسد، به نظر می آید که این بازیکن ممکن است به دلیل مسائل مربوط به افزایش دستمزد، بایرن را ترک کند. به طور کلی باشگاه بایرن سیاست های خاصی درباره تمدید قرارداد بازیکنان دارد و بازیکن اتریشی این تیم هم از این قاعده مستثنی نیست.

به نظر می رسد که زین الدین زیدان نیز چراغ مثبت را برای جذب این مدافع کناری ارسال کرده است. اما با وجود هدف های نقل و انتقالاتی مهمی مثل ام باپه، ارلینگ هالند و یا حتی هری کین، محتمل است که آلابا جزء اولین هدف های رئال نباشد.

عده ای از هواداران رئال اعتقاد دارند که مارسلو در پست خود دچار افت شده و فرلاند مندی هم شاید نتواند نیازهای تیم رئال را برآورده کند. به همین دلیل، ممکن است که آلابا برای تقویت پست دفاع کنار به مادرید برود. هرچند آلابا توانایی بازی در پست دفاع میانی را نیز دارد و ممکن است رئال در این پست نیز به دنبال بازیکن توانمندی مانند وی باشد.

در حالی که صحبت های زیادی درباره افت محسوس مارسلو شنیده می شود، او بارها به تیم یوونتوس لینک شده است. دوستی دیرینه رونالدو با مارسلو ممکن است این اتفاق را رقم بزند و مدافع برزیلی و با تجربه رئال، مسیر رونالدو را برای سال های پایانی دوران فوتبال خود در پیش بگیرد.

درباره مسئله افزایش دستمزد، آلابا به دنبال رقمی بالای ۱۰ میلیون یورو در سال است که البته باشگاه بایرن مونیخ قصد ندارد به بازیکن خود بیش از حد دستمزد بدهد حتی با این وجود که آلابا از سال ۲۰۰۸ در بایرن بازی می کند و همیشه عملکرد خوبی داشته است. مسئله ای که حتی در مورد نویر نیز وجود دارد و احتمال ترک بایرن توسط این دروازبان آلمانی وجود دارد.

حضور بازیکنانی مثل آلفونسو دیویس و تئو هرناندز در بایرن نشان می دهد که ترک آلابا قرار نیست ضرر زیادی به باواریایی ها بزند و با وجود چنین جایگزین های مناسبی، می توان احتمال پیوستن بازیکن اتریشی بایرن به رئال در صورت علاقه مندی باشگاه اسپانیایی را در نظر گرفت.

کد خبر 420075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.