پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به تولیدکنندگان

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در سال ۹۹ حدود ۱۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان به ۴۵ واحد برای تهیه اقلام مقابله با کرونا پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اینستاگرام با انتشار یک پست نوشت:

"پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به تولیدکنندگان

نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اعلام کرده است که در سال ۹۹ حدود ۱۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان به ۴۵ واحد برای تهیه اقلام مقابله با کرونا پرداخت شده است.

به گفته او، واحدها با نظارت کمیته استانی کرونا و نظام سلامت استان و فرمانداری‌ها می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند.

حمایت از شرکت‌های تعاونی تولیدکننده محصولات مقابله با کرونا براساس توافق نامه چهارجانبه معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون انجام شده است.

این تسهیلات به شرکت‌های تعاونی تولیدکننده محصولات بهداشتی و مراقبتی مرتبط با کروناویروس از قبیل البسه بیمارستانی، کلاه طبی، دستکش، ماسک و انواع محصولات ضد عفونی کننده تعلق گرفت.

صندوق کارآفرینی امید تا بهمن ۹۸، ۱۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در بخش تولید انواع ماسک‌های ساده و فیلتردار، ۴۴میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال در بخش تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده و۳۲میلیارد ریال در بخش تولید پوشاک بیمارستانی تسهیلات پرداخت کرده و از اسفند ۹۸ تاکنون پرداخت تسهیلات به ۴۵واحد فعال در زمینه تولید ماسک، محصولات بهداشتی شوینده و ضدعفونی، البسه بیمارستانی، دستکش و... به مبلغ ۱۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهرهای مختلف کشور انجام شده است."

کد خبر 420071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.