سردار؛ انتقال واقعی یا بازی رسانه ای

بعد از زیاد شدن اخبار پیشنهادات تیم‌های مختلف به سردار آزمون، بسیاری این پیشنهادات را بازار گرمی و بازی رسانه‌ای می‌دانند.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه سوم اردیبهشت‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبر ورزشی" با عنوان "سه تفنگدار غایب در صدر" به بررسی برترین مربیان سال ۹۸ فوتبال ایران پرداخت، جایی که برانکو، استراماچونی و کالدرون بهترین مربیان سال ۹۸ فوتبال ایران از لحاظ امتیاز گیری لقب می‌گیرند، مربیانی که حالا دیگر در ایران حضور ندارند و فوتبال ایران باید برای از دست دادن سه مربی برتر خود در یکسال ناراحت باشد.

"گل" با عنوان "انتقال واقعی یا بازی رسانه‌ای"  به پیشنهادات متعدد و متفاوت سردار آزمون از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا پرداخت، جایی که در موج‌های خبری گوناگون اخبار پیشنهادات تیم‌های مختلف به سردار به گوش رسید، البته که برخی از این پیشنهادات نیز تکذیب شد تا برخی این پیشنهادات سردار را بازار گرمی و بازی رسانه‌ای بدانند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "قصد سرمربیگری نداشتم که فرهاد نگران شود" به اظهارات پرویز مظلومی سرمربی سال‌های نه چندان دور استقلال پرداخت، کسی که مدعی است گزینه جانشینی استراماچونی بوده است اما مجیدی را برای سرمربیگری استقلال پیشنهاد داده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "کابوس سرخ" به چالش و نگرانی بزرگ سرخ‌ها در خصوص احتمال ترک پرسپولیس توسط ستاره‌های این تیم پرداخت، اتفاقی که بعد از رفتن برانکو در سال گذشته می‌تواند شاکله کلی تیم رویایی فینال آسیایی سرخ‌ها را از یاد ببرد.

"پیروزی" با عنوان "حملات برنامه ریزی شده علیه پرسپولیس" به اظهارات امیر قلعه نویی علیه سرخ‌ها پرداخت، کسی که سال‌هاست در موضع مقابل پرسپولیس بوده است و این روزها با افشین پیروانی جنگ رسانه‌ای را پی می‌گیرد.

"صدای سپاهان" با عنوان "پیام مراقب باشد، لژیونر شدن به هر قیمتی می‌شود یکی مثل علیرضا حقیقی" به واکنش مقابل اظهارات پیام نیازمند مبنی بر بازی در اروپا پرداخت، این روزنامه مدعی است نیازمند باید با حوصله و زمان بیشتری به اروپا فکر کند و با گرفتن یک پیشنهاد به اصطلاح هوایی نشود.

"سبز سبزم" با عنوان "وضعیت لیگ هنوز مشخص نیست بازیکنان ما را هوایی نکنید" به هشدار سخنگوی ذوب آهن به سایر باشگاه‌ها پرداخت، هشداری که در واکنش به پیشنهادات تیم های متخلف به ستاره‌های سبزپوش اصفهان است.

کد خبر 420066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.