ایجاد ایستگاه‌های تخلیه نخاله‌های ساختمانی در نطنز

مدیر واحد خدمات شهری شهرداری نطنز گفت: لازم است ایستگاه‌های تخلیه نخاله‌های ساختمانی با هدف ایجاد شرایط مناسب و به صرفه در انتقال پسماندهای ساختمانی احداث شود.

غلامرضا جنتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تخلیه نخاله‌های ساختمانی در املاک و معابر شهری موجب مخاطرات زیستی، آلودگی‌های بصری و برهم خوردن سیما و منظر شهر می‌شود.

وی گفت: تخلیه نخاله‌ها در فاصله کمی از محل زندگی مردم و انباشت این ضایعات، فضا را برای انباشت زباله‌های شهری فراهم و با فراهم کردن زمینه افزایش حیوانات موذی و گسترش بیماری‌های عفونی، مشکلاتی را برای همسایگان و اهالی محل ایجاد می‌کند، بنابراین لازم است ایستگاه‌های تخلیه نخاله‌های ساختمانی با هدف ایجاد شرایط مناسب و به صرفه در انتقال پسماندهای ساختمانی ایجاد شود.

مدیر واحد خدمات شهری شهرداری نطنز اضافه کرد: شهرداری نطنز در راستای حفظ زیبایی، بهداشت محیط و بهسازی فضای شهری، پسماندها و مصالح ساختمانی را در ۳۷ نقطه از شهر پس از ابلاغ اخطاریه به افراد خاطی جمع آوری و پاکسازی کرد.

جنتی افزود: شهرداری نطنز از دو سال گذشته تعیین محل برای تخلیه نخاله و پسماندهای ساختمانی را در دستور کار خود قرار داد و اخیراً اخذ استعلامات آن به اتمام رسیده و قصد داریم پس از اخذ مجوزهای لازم و طی مراحل واگذاری زمین، مطابق تبصره ۴ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها محل مذکور را از طریق انتشار آگهی اطلاع رسانی عمومی واگذار کنیم.

وی گفت: شهروندان از تخلیه نخاله و پسماندهای ساختمانی در معابر شهری و رهاسازی آن خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد تخلف، مراتب را با شماره تلفن ۵۴۲۲۲۱۰۰ در همه ساعات شبانه روز اطلاع دهند.

کد خبر 420032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.