۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
سهمیه سوخت جانبازان چقدر است؟

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تعدیل سهمیه سوخت جانبازان تا سقف روزانه ۲۰۰ هزار لیتر طبق مصوبه کارگروه ماده ۸ تصویب‌نامه هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایمنا کرامت ویس‌کرمی گفت: طبق مصوبه این کارگروه، همه جانبازان عزیزی که اطلاعات آنها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به دست ما رسیده است، شامل تعدیل سهمیه سوخت از طریق اعتباری در کارت‌های بانکی خواهند شد.

وی افزود: روز گذشته اطلاعات بیش از ۴۳ هزار نفر از ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال شد که با توجه به آمادگی زیرساخت‌های سامانه هوشمند سوخت، این تغییرات از امروز، سه‌شنبه (دوم اردیبهشت ماه) در سامانه اعمال و هم‌اکنون همه سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارت‌های بانکی این افراد اعمال شده و این عزیزان می‌توانند در جایگاه‌های عرضه سوخت از طریق کارت‌های بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند.

ویس‌کرمی تاکید کرد: سقف لحاظ‌شده برای تعدیل سهمیه سوخت جانبازان روزانه ۲۰۰ هزار لیتر خواهد بود و افزون بر آن امکان دارد طبق فهرست‌های دریافتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعداد این افراد باز هم افزوده شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تأکید کرد: این تعدیل سهمیه در شرایطی انجام شده است که دیگر همچون گذشته نیازی به تعویض پلاک خودرو و تغییر آن به پلاک معلولان و جانبازان نیست.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیش از این در اطلاعیه شماره ۱۱ طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور، سهمیه سوخت خودروهای سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان را ۴۰ لیتر افزایش داده بود.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 420003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.