۴ اولویت شهرداری مشهد در سال ۹۹/حمایت شهرداری از زباله گردها

در این بسته خبری از تصویب بودجه شهرداری شیران تا تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی در گنبدکاووس و اجرای ۵۶ پروژه ایمن سازی در قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پاکسازی ۳۷ نقطه شهر نطنز از پسماند و نخاله‌های ساختمانی

غلامرضا جنتی، مدیر خدمات شهری شهرداری نطنز از پاکسازی ۳۷ نقطه این شهر از پسماندها و نخاله‌های ساختمانی خبر داد.

تدوین دستورالعمل محیط زیستی ضدعفونی معابر تهران

شینا انصاری، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: دستورالعمل محیط زیستی استفاده از مواد ضد عفونی در معابر شهری با همکاری نهادهای مربوطه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، تدوین شد.

آغاز فعالیت ناوگان اتویوسرانی شهری زنجان

فرهاد رفیعی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: ناوگان اتوبوسی شهر زنجان با دو سوم ظرفیت آغاز به کار کرد.

تصویب بودجه شهرداری شیران

شاهرخ شاهرخی، شهردار شیروان گفت: بودجه شهرداری این شهر خراسان شمالی در سال ۹۹، بیش از ۵۶۳ میلیارد ریال تصویب شد که بیشترین بودجه در نظر گرفته شده امسال در بخش هزینه‌های جاری است.

تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق کم برخوردار گنبدکاووس

منصور طعنه گنبدی، شهردار شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه شهرداری از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده است، افزود: ۲۵۰۰ پک بهداشتی تهیه و در مناطق کم برخوردار و محروم توزیع شد.

مشارکت مردم زمینه ساز موفقیت طرح‌های شهری

مهدی جمالی نژاد، رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: فراهم کردن زمینه مشارکت موثر مردم، بخش غیردولتی و کلیه دستگاه‌های اجرایی، رمز موفقیت برنامه‌های مدیریت شهری و روستایی در زمینه تحقق زمین پاک در شهرها و روستاها است.

حمایت شهرداری بجنورد از زباله گردها

هادی زارعی، شهردار بجنورد از شناسایی۱۶۳ زباله گرد در این شهر ۲۲۰ هزار نفری خبر داد و گفت: شهرداری و تشکل‌های مردم نهاد برای حمایت این قشر از جامعه بسته‌های معیشتی در نظر گرفته‌اند.

اجرای ۵۶ پروژه ایمن سازی معابر در قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته ۵۶ مورد ایمن سازی در معابر سطح شهر اجرا شده است.

۴ اولویت شهرداری مشهد در سال ۹۹

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد در سال ۹۹ بر چهار موضوع حمل ونقل پاک، کاهش آسیب‌های اجتماعی، رسیدگی بیشتر به مناطق کم‌برخوردار و اقدامات مستمر و قوی در مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا متمرکز خواهد بود که این امر نیازمند همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها است.

فعالیت اتوبوسرانی اهواز در گرو تصمیم ستاد مدیریت بحران

کوروش سبزعلی، رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: هنوز اطلاعی نداریم چه زمانی مجددا فعالیت اتوبوس‌ها آغاز می‌شود و تصمیم‌گیری در این زمینه بر عهده ستاد مدیریت کرونای خوزستان است.

کد خبر 419997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.