وام یک میلیونی ۱۷.۱ میلیون سرپرست خانوار فردا واریز می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با بررسی پیامک‌های متقاضیان وام قرض‌الحسنه یک‌میلیون تومانی کرونا فهرست ۱۷ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۱ سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شد.

به گزارش ایمنا محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: پس از بررسی پیامک‌های متقاضیان وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی ویژه کرونا ظهر امروز لیست ۱۷ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۰۲۱ نفر سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شد تا با اقدام بانک مرکزی، از ظهر فردا به حساب مردم عزیز واریز شود. واریز درخواست‌های دریافتی پس از امروز نیز از ۱۰ اردیبهشت ماه انجام می‌شود. 

بعد از اعلام رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه به سرپرستان خانوارهای یارانه‌بگیر وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی پرداخت می‌شود، پیامکی با سرشماره V.REFAH برای سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر ارسال شد که اگر مایل به دریافت این وام هستید، شماره ملی سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ و با تلفن همراه متعلق به سرپرست خانوار ارسال شود که با توجه به اینکه عده زیادی از سرپرست خانوار چندین سیم‌کارت برای خود داشتند حدود ۸۰ میلیون پیامک به وزارت رفاه ارسال شده بود که طبق اعلام وزیر رفاه، از این تعداد برای ۱۷.۱ میلیون سرپرست خانوار وام یک میلیونی پرداخت می‌شود.

این وام با کارمزد ۴ درصد و ۳۰ ماهه بوده که از تیرماه ماهانه ۳۵ هزار تومان از حساب یارانه خانوارها کسر می‌شود. 

همچنین برای ۴ میلیون خانوار شناخته شده، وام بیشتری پرداخت می‌شود که برای خانوارهای دو و سه نفره یک و نیم میلیون تومان و برای خانوارهای چهار نفره و بیشتر ۲ میلیون تومان وام پرداخت می‌شود. 

منبع: فارس

کد خبر 419992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.