یادگیری را بخشی از تجربه سفر قرار دهید

رئیس سازمان جهانی گردشگری در توییتی از مردم خواست به شعار "فردا سفر می‌کنیم" پایبند باشند و یادگیری را بخشی از تجربه سفر خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ سازمان جهانی گردشگری در راستای حفظ سلامت عمومی جوامع و کمک به کنترل شیوع کرونا شعاری تحت عنوان "فردا سفر کنید" را طراحی کرده است. این شعار علاوه بر دعوت مردم به خانه نشینی در روزهای قرنطینه از مسافران می خواهد که سفر خود را کنسل نکنند و به تعویق بیندازند تا تاسیسات گردشگری بتوانند ضررهای خود را جبران کنند.

زوراب پولویکاشویلی،‌ رئیس سازمان جهانی گردشگری در توییتی سفر و گردشگری را گامی به سوی کشف دنیای تازه دانسته و خواسته که مردم سفر در فردای پایان کرونا را بخشی از تجربیات خود قرار دهند. این توییت رئیس سازمان جهانی گردشگری در راستای مفهوم آموزشی سفر و تجربه کردن حال و هوایی متفاوت در این چند ماه اخیر است که در آینده این تجربیات می تواند لذت و آموزش بیشتری را از یک سفر به ما بدهد.

او نوشته است: "گردشگری به معنای دستیابی دست اول به ایده ها، سنت ها و فرهنگ های جدید است. این یک گام به سوی کشف دنیایی بسیار متنوع است. وقتی فردا سفر کنید یادگیری را بخشی از تجربه سفر خود قرار دهید."


 

کد خبر 419980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.