بخشش اجاره بیش از ۶۰۰ مغازه در شاهین شهر و میمه

شاهین شهر و میمه – پویش بخشش اجاره‌ها در شهرستان شاهین شهر و میمه به خوبی آغاز شده و تاکنون ۶۰۰ مغازه در مجتمع‌های تجاری و مغازه‌های سطح شهر در شاهین شهر، گز و گرگاب اجاره خود به مبلغ دو میلیارد تومان را بخشیده‌اند.

به گزارش ایمنا، در روزهایی که کرونا مشکلات و آسیب‌هایی را برای مردم بوجود آورده، موج‌های فراوانی از همدلی، همراهی، خدمت و کمک به هموطنان در عرصه‌های غربالگری، ضدعفونی، تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی، توزیع سبد و بسته‌های غذایی را مشاهده کردیم. حالا چند روزی است موجی جدید از همدلی و بخشش آغاز شده است.

برندگی رییس اتاق اصناف شهرستان شاهین شهر و میمه در گفتگو با ایمنا، با اشاره به اقدام این سازمان برای کاستن از مشکلات اقتصادی کرونا گفت: با تصمیم اعضای اتاق اصناف کارگروه بخشش اجاره‌ها تشکیل و در جلسه‌های مختلف با مالکان مجتمع‌های تجاری و مغازه‌ها این حرکت انسانی با استقبال و گشاده رویی خوب مالکان روبرو شد.

وی گفت: در جلسه‌های بعدی بسیاری از مالکان با عدم حضور در جلسه و فقط با یک تماس آمادگی خود را اعلام کردند و اقدام به بخشش اجاره نمودند.

رییس اتاق اصناف شاهین شهر و میمه تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی در شهرستان فعال است که فقط در شهر شاهین شهر بیش از ۸۰ درصد آنها اجاره‌ای هستند.

وی گفت: تاکنون ۶۰۰ مغازه در مجتمع‌های تجاری و مغازه‌های سطح شهر در شاهین شهر، گز و گرگاب اجاره خود را بخشیده‌اند.

برندگی افزود: مبلغ بخشش اجاره‌ها تاکنون به بیش از دو میلیارد تومان رسیده و هنوز ادامه دارد و با استقبال خوبی همراه شده است.

مالکان به کمک مستاجران آمدند

در این خصوص رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهین شهر و میمه نیز گفت: واحدهای صنفی شهرستان در مکان‌های مختلف در روزهای شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از این ویروس و حفظ سلامتی مردم با استقبال و گشاده رویی اقدام به تعطیلی کردند.

مصطفی بدیعیان اظهار کرد: کاسبانی که در این یکی دو ماه درآمدی نداشتند و ناراحت از وضعیت بیکاری بودند، حالا سر کار و فعالیت آمده و در انتظار فروش و رونق زندگی هستند.

وی گفت: پس از دو ماه تعطیلی کسب و کارها در پویش جدید همدلی و بخشش اجاره ها، مالکان مغازه‌ها، منازل و مجتمع‌های تجاری به میدان کمک به مستاجرهای خود آمدند.

به گزارش ایمنا، صاحبان مغازه‌ها و مجتمعهای تجاری هم میگویند ما مردم همیشه در کنار هم و حامی یکدیگر بودهایم و حالا که این شرایط سخت کرونا و تعطیلی مغازهها پیش آمده ما هم در حد توان خود از مستاجرها حمایت می کنیم.

کد خبر 419948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.