نیروهای مسلح مظهر اقتدار کشور و پشتوانه امنیت و آرامش هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، نیروهای مسلح را مظهر اقتدار کشور و پشتوانه امنیت و آرامش برشمرد و گفت: اگر نیروهای مسلح از اقتدار بالایی برخوردار باشند، بیگانگان به خود اجازه تعرض به کشور را نخواهند داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسلمین سیدضیاء‌الدین آقاجانپور روز سه‌شنبه به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در دیدار با سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش اظهار داشت: امروز با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تجربه هشت سال دفاع مقدس بخوبی این اقتدار و توانمندی را می‌توانیم در مجموعه ارتش و سپاه مشاهده کنیم.

وی افزود: حضرت امام (ره) ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند و دوم اردیبهشت سال ۵۸ فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کردند و متعاقبا در ۵ آذر فرمان تشکیل بسیج بیست میلیونی را صادر کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: امام بدرستی می‌دانستند که این نظام با آرمان‌هایی که ارائه می‌کند، دشمنانی خواهد داشت که دست از عناد با نظام اسلامی بر نخواهند داشت لذا تقویت بنیه دفاعی کشور از راهبردها و یادگارهای ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

آقاجانپور با بیان خاطره‌ای به نقل از مقام معظم رهبری در دیدار با امام خمینی اظهار داشت: در زمانی که صحبت از ارتش و سپاه به میان آمد حضرت امام دو دست خود را بالا بردند و فرمودند یک دست ارتش و دست دیگر سپاه است و این دو بازوی توانمند از انقلاب و میهن دفاع می‌کنند.

وی وحدت میان ارتش و سپاه را در شرایط کنونی بیش از پیش ضروری و لازم برشمرد و گفت: به برکت انتصاب فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه این همدلی و یک آهنگی را امروزه در سطح گسترده‌تری ناظر و شاهد هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: این دو سازمان هم افزا در کنار مشارکت وزارت دفاع و در حوزه امنیت اجتماعی با اقدامات تامینی نیروی انتظامی و تحت راهبری و مدیریت و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح در موضوع کرونا با تقسیم کار با اقداماتی جهادی و انقلابی نگرانی مسئولان و متولیان حوزه سلامت و بهداشت جامعه را با راه‌اندازی بیمارستان‌های سیار، نقاهتگاه‌ها، سمپاشی معابر، تولید مواد ضدعفونی کننده، تولید انواع ماسک‌ها، کنترل ترددهای شهروندان و...بر طرف ساختند و آرامش را به جامعه ما برگرداندند.

آقاجانپور با بیان اینکه ارتش در دوران پس از انقلاب به نیروی مسلح مردمی تبدیل شد، با تقدیر از اقدامات ارزشمند امیر سرلشکر موسوی، وی را فرماندهی تحصیل کرده، انقلابی، با بصیرت و مظهر و نماد یک فرمانده انقلابی و مردمی عنوان کرد. اگر نیروهای مسلح از اقتدار بالایی برخوردار باشند بیگانگان به خود اجازه تعرض به کشور را نخواهند داد.

کد خبر 419926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.