تدوین قوانین مرتبط با میادین میوه و تره‌بار شهری

رییس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از انتشار کتاب "مجموعه قوانین و مقررات مورد عمل در میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری" از سوی انتشارات این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اسماعیل زیارتی نصرآبادی اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد شهرها و گسترش صنایع و مشاغل شهری و وجود مشکلات فراوان، خصوصاً برای تهیه و توزیع کالای مورد نیاز شهروندان و وجود میادین میوه و تره‌بار به عنوان کانون اصلی توزیع میوه و تره‌بار در شهرها، تصمیم گرفتیم قوانین و مقرارت مرتبط با این میادین و مشاغل شهری جمع‌آوری و احصا شود.

وی افزود: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تدوین و انتشار این مجموعه در قالب کتاب مذکور درصدد است قوانین این بخش را به صورت تخصصی در اختیار مدیران شهری سراسر کشور، متولیان و فعالان محیط زیست و دانش‌پژوهان این حوزه قرار دهد.

رییس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن قدردانی از همکاری شهرداری قم در انتشار این کتاب، گفت: از تمامی خوانندگان این اثر درخواست می‌کنیم تا با نگاه نقادانه و ارایه پیشنهادهای اصلاحی، پدیدآورندگان را در تهیه مطلوب‌تر آثار بعدی یاری کنند.

کد خبر 419909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.