انجام ۶۲ عملیات امداد و نجات در سمنان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: از ابتدای سال جدید تاکنون، آتش‌نشانان شهرداری سمنان در ۲۵ حریق و ۳۷ حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید اسمعیل‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه میانگین زمان رسیدن نیروهای آتش‌نشان به محل حوادث سه دقیقه و ۴۰  ثانیه است، اظهار کرد: در فروردین ۹۹، دو هزار و ۲۸۸ تماس گزارش حادثه با مرکز پیام ۱۲۵ این شهر برقرار شده که به دنبال آن ۲۸ ساعت و ۲۵ دقیقه عملیات اطفاء و امداد و نجات انجام شده است.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان ۲۵ آتش‌سوزی را اطفا کردند که از این میزان آتش‌سوزی معابر و فضای سبز با ۱۲ مورد و آتش سوزی منزل مسکونی و خودرو هر کدام با چهار مورد بیشترین موارد را به خود  اختصاص داده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: ماموران این سازمان همچنین با حضور در محل ۳۷ حادثه به امدادرسانی و نجات حادثه‌دیدگان پرداختند که در این زمینه نیز بیشترین موارد مربوط به گرفتن حیوانات موذی با ۱۲ مورد و نجات فرد محبوس در آسانسور با ۱۱ مورد بوده است.

اسمعیل‌پور با بیان اینکه از مجموع حوادث فروردین‌ماه، چهار مورد خارج از محدوده شهری بود، خاطرنشان کرد: در جریان عملیات‌های امداد و نجات در ماه گذشته مجموعا ۳۳ نفر نجات یافتند.

کد خبر 419891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.